Jump to content

Match does not allows mods


Alexxxxxxxxxx

Recommended Posts

Hoi, ik wil online tegen een vriend spelen (met een first person mod), maar als ik een game maak en hij joint krijgt hij de melding: This game session does not longer exists.

En als ik bij hem wil joinen staat er: This match does not allows mods.

Maar we willen graag Freemode tegen elkaar doen...

Link to comment
Delen op andere websites

Als het goed is kun je wél joinen als je een invite krijgt via GFWL! Dus een invite, dus niet dat je gewoon joint via GFWL(wat je waarschijnlijk al doet), maar dat hij jou een invite stuurt...

@hieronder: Dan weet ik het niet man :/ Uninstallen dan, of zorgen dat hij ook de mod heeft(dan krijg je namelijk de melding "match does not allow mods" niet meer).

Als hij jou joint en er staat this game session no longer exists, kun je misschien nog iets proberen: Gewoon heel vaak achter elkaar laten proberen te joinen. Dit is namelijk een bekende bug... Soms krijg je dan 5 keer achter elkaar dat bericht, terwijl de game gewoon bestaat, en dan daarna kan je ineens joinen(of in dit geval, dat hij dat dan ineens kan)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Hoi, ik wil online tegen een vriend spelen (met een first person mod), maar als ik een game maak en hij joint krijgt hij de melding: This game session does not longer exists.

En als ik bij hem wil joinen staat er: This match does not allows mods.

Het is allebei via uitnodiging.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...