Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Hoi, ik wil online tegen een vriend spelen (met een first person mod), maar als ik een game maak en hij joint krijgt hij de melding: This game session does not longer exists. En als ik bij hem wil joinen staat er: This match does not allows mods. Maar we willen graag Freemode tegen elkaar doen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Casss Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Je moet je mods deinstalleren of filecheckfix gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 je zal helaas de mod moeten verwijder en gta herinstallieren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Maar andere mensen hebben deze mod wel in multiplayer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Maar andere mensen hebben deze mod wel in multiplayer... Die hebben dan een FileCheckFix. Die kwam/komt deze week uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Als het goed is kun je wél joinen als je een invite krijgt via GFWL! Dus een invite, dus niet dat je gewoon joint via GFWL(wat je waarschijnlijk al doet), maar dat hij jou een invite stuurt... @hieronder: Dan weet ik het niet man :/ Uninstallen dan, of zorgen dat hij ook de mod heeft(dan krijg je namelijk de melding "match does not allow mods" niet meer). Als hij jou joint en er staat this game session no longer exists, kun je misschien nog iets proberen: Gewoon heel vaak achter elkaar laten proberen te joinen. Dit is namelijk een bekende bug... Soms krijg je dan 5 keer achter elkaar dat bericht, terwijl de game gewoon bestaat, en dan daarna kan je ineens joinen(of in dit geval, dat hij dat dan ineens kan) Bewerkt: 5 mei 2010 door Mythbuster Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Hoi, ik wil online tegen een vriend spelen (met een first person mod), maar als ik een game maak en hij joint krijgt hij de melding: This game session does not longer exists. En als ik bij hem wil joinen staat er: This match does not allows mods. Het is allebei via uitnodiging. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 6 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Is er btw al een First Person mod voor TBoGT? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Ja, gewoon die voor GTA IV gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.