danny24 Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 te laaste tijd ben ik bezig met trofee te behalen maar als ik op mijn trofeecollectie zijn er 3 verborgen trofee. mijn vraag: wat is dat en hoe moet ik die vrijspelen ? ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 te laaste tijd ben ik bezig met trofee te behalen maar als ik op mijn trofeecollectie zijn er 3 verborgen trofee. mijn vraag: wat is dat en hoe moet ik die vrijspelen ? ? Je moet dit gewoon even afwachten. Ik snap er ook niks van, maar uiteindelijk krijg je die wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Deze trophies/archievements zijn verborgen omdat ze anders iets verklappen het is ene soort van spoiler. Hier is een link naar een lijst met alle trophies/archievements ook de verborgen trophies/archievements. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 1 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 allen wanted is verborgen en ander 2 ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vincent-GTA Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 De bovenste verborgen trofee is de platinum trofee. verder zou ik ze niet weten, mischien is dit filmpje iets voor je: http://www.youtube.com/watch?v=AdpVhN5YlMA&feature=related Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 mei 2010 Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze verborgen zijn... Dat is toch niet nodig? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze verborgen zijn... Dat is toch niet nodig? Dat maakt het moeilijker om ze uit te spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2010 Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze verborgen zijn... Dat is toch niet nodig? Ik zal een voorbeeld geven: Neem nu deze trophy: Deze trophy is secret, omdat het al iets prijs geeft over de storyline dat heel belangrijk is en om het leuk te houden willen ze het als een verassing houden zodat de speler verast is en heel graag wil doorspelen om te weten wat er gaat gebeuren, maar als ze het al weten dan is de rest misschien ook nogal voorspelbaar en dus saai. Snap je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.