Jump to content

verborgen trofee


danny24

Recommended Posts

te laaste tijd ben ik bezig met trofee te behalen maar als ik op mijn trofeecollectie zijn er 3 verborgen trofee.

mijn vraag: wat is dat en hoe moet ik die vrijspelen ? ?

Link to comment
Delen op andere websites

te laaste tijd ben ik bezig met trofee te behalen maar als ik op mijn trofeecollectie zijn er 3 verborgen trofee.

mijn vraag: wat is dat en hoe moet ik die vrijspelen ? ?

Je moet dit gewoon even afwachten. Ik snap er ook niks van, maar uiteindelijk krijg je die wel.;)

Link to comment
Delen op andere websites

Deze trophies/archievements zijn verborgen omdat ze anders iets verklappen het is ene soort van spoiler. :Y

Hier is een link naar een lijst met alle trophies/archievements ook de verborgen trophies/archievements. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Maar wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze verborgen zijn...:7 Dat is toch niet nodig?

Ik zal een voorbeeld geven:

Neem nu deze trophy:

68476059.png

Deze trophy is secret, omdat het al iets prijs geeft over de storyline dat heel belangrijk is en om het leuk te houden willen ze het als een verassing houden zodat de speler verast is en heel graag wil doorspelen om te weten wat er gaat gebeuren, maar als ze het al weten dan is de rest misschien ook nogal voorspelbaar en dus saai. :Y

Snap je? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...