marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Hallo, Ik wou gister iets downloaden voor gta san andreas!Maar toen klikte ik op openen met en toen klikte ik op kladblok wat helemaal niet mijn bedoeling was! En nu weet ik niet meer hoe het goed moet!Want nu leest de pc het ook niet meer als savegame dus ik kan het er wel tussen zetten in de map van gta maar jah dat helpt niks! Wie weet hoe het weer goed moet dat het weer een savegame is zonder dat hij opent met kladblok? Gr Marcel, Reageren
Joriz Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Hier is al een topic over! Was deze niet toevallig ook van jou? Een savegame moet je btw gewoon opslaan op de goede plek. Deze hoef je dus geeneens te openen. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) Geeft er iemand nog antwoord plies?want zo kom ik namelijk helemaal niet ver! Hij wordt wel vaak bezocht door jullie! Maar willen jullie dan ook antwoord geven op me vraag als jullie het weten?? Gr marcel Bewerkt: 21 juni 2005 door marcelheerde Reageren
zeemon Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Geplaatst: 21 juni 2005 Ik snap nog steeds het probleem niet, je zegt steeds dat hij hem opent met kladblok. Maar je hoeft hem niet te openen, gewoon in de map GTA San Andreas User Files zetten en gewoon het spel starten en dan load game, ik had voor die savegame slot 2 gebruikt dus kies je die en dan doet ie het toch gewoon??? Tis niet zo dat je het bestandje moet openen en dat hij dan het spel start........... Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Ik snap nog steeds het probleem niet, je zegt steeds dat hij hem opent met kladblok. Maar je hoeft hem niet te openen, gewoon in de map GTA San Andreas User Files zetten en gewoon het spel starten en dan load game, ik had voor die savegame slot 2 gebruikt dus kies je die en dan doet ie het toch gewoon???Tis niet zo dat je het bestandje moet openen en dat hij dan het spel start........... Ik heb een keer die savegame gedownload die van jou! Maar tijdens het downloaden heb ik perongeluk op openen met geklikt!En toen op kladblok.Maar dat was helemaal niet mijn bedoeling want ik wou eigelijk op die knop klikken dat je zelf kunt kiezen waar hij hem heen download! (gta user file map)Alleen toen deed ik het dus verkeerd maar ik krijg het niet meer goed!Dat hij het opent normaal opent! ALs een b-bestand! als hij hem zo opent dan is alles weer goed! Met vriendelijke groet Marcel Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Dan klik je toch aan Opslaan als en niet Openen met? Als je een browser in het Chinees hebt of Internet Exploiter kan je denk beter effe Firefox downloaden. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 (bewerkt) Dan klik je toch aan Opslaan als en niet Openen met?Als je een browser in het Chinees hebt of Internet Exploiter kan je denk beter effe Firefox downloaden. Jah die hebben we al!En dat maakt niks uit wat je nou zegt met dat dan klik je toch aan Opslaan als maar dat helpt niks want dan opent hij het nog gewoon steeds met kladblok Bewerkt: 22 juni 2005 door marcelheerde Reageren
Joriz Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Als je op opslaan als drukt moet hij dus sowieso op je schijf staan. MEt Firefox openen ook filmpjes automatisch bij mij als ik op opslaan als druk. Echter verschijnen de bestanden dan ook op mijn desktop waar ik ze standaard laat opslaan. Dus kijk is op je PC waar vele bestanden staan van je download pogingen. Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Als je op opslaan als drukt moet hij dus sowieso op je schijf staan.MEt Firefox openen ook filmpjes automatisch bij mij als ik op opslaan als druk. Echter verschijnen de bestanden dan ook op mijn desktop waar ik ze standaard laat opslaan. Dus kijk is op je PC waar vele bestanden staan van je download pogingen. IK sla ze nu altijd gewoon op naar de desktop,en dan verplaats ik ze weer waar ze heen moeten Reageren
TubS Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 ja, dan opent hij hem toch niet als je hem verplaatst? verplaats hem dan naar mijn documenten en dan naar gta san andreas user files Reageren
marcelheerde Geplaatst: 22 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 ja, dan opent hij hem toch niet als je hem verplaatst? verplaats hem dan naar mijn documenten en dan naar gta san andreas user files Jah dat doe ik alleen dat helpt niks want het is een kladblok bestand! Reageren
TubS Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 jah omdat je hem daar mee gopened hebt, dat is geen kladblok bestand, omdat jij hem daarmee geopend hebt geeft hij dat aan, ga nu maar in gta en druk op load game Reageren
Quatroking Geplaatst: 22 juni 2005 Rapport Geplaatst: 22 juni 2005 Deze computer> extra> mapopties> mapopties> zoek naar de extensie van de GTA SA savegames> klik op wijzigen> haal de opdrachten openen ofzo weg Wind je niet zo op! het maakt geen donder uit of het een kladblok bestand is of niet! GTA SA laad ze toch?! ZEUR NIET Sorry, ik kan soms nogal erg kwaad worden als mensen zo als jij doen. (dus ze winden zich op toewel het helemaal niks uitmaakt) Reageren
marcelheerde Geplaatst: 23 juni 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 23 juni 2005 (bewerkt) Deze computer> extra> mapopties> mapopties> zoek naar de extensie van de GTA SA savegames> klik op wijzigen> haal de opdrachten openen ofzo wegWind je niet zo op! het maakt geen donder uit of het een kladblok bestand is of niet! GTA SA laad ze toch?! ZEUR NIET Sorry, ik kan soms nogal erg kwaad worden als mensen zo als jij doen. (dus ze winden zich op toewel het helemaal niks uitmaakt) Hij leest hem niet als het een kladblok bestand is!! Maar in iedergeval bedankt! Bewerkt: 23 juni 2005 door marcelheerde Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.