Scarface92 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Hmm, ik ben wel onder de indruk van dit resultaat. Je hebt een perfecte combinatie gebruikt en de tekst is duidelijk aanwezig. De kleuren en effecten passen ook prima bij elkaar, wat er ook weer voor zorgt dat het mooi voegt. De tekst is omringt door rook wat je erg leuk hebt gedaan. Het geeft een leuke indruk en het combineert erg goed met elkaar. Niet te druk wat altijd belangrijk is maar misschien had je er wat meer verschillende kleuren in moeten stoppen. Het is natuurlijk geheel jou eigen stijl, je krijgt van mij een 8/10. Reageren
Twister24 Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik zou de tekst niet blurren, maar juist de rook eroverheen brushen! Toch vind ik het effect met het personage en de rook mooi gemaakt! Een 7/10 Twist Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik heb niks geblurred . Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik vind hem niet heel erg mooi. Ik zou zelf bijv. het ventje op de voorgrond gedaan voor de rook. Ik vind hem een beetje vaag omdat er veel "rook" is. Beetje simpel.. 6/10 Reageren
Forumrunner Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik vind hem niet heel erg mooi. Ik zou zelf bijv. het ventje op de voorgrond gedaan voor de rook. Ik vind hem een beetje vaag omdat er veel "rook" is. Beetje simpel.. 6/10 WTF? Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Dat ventje met het pistool naar de voorgrond doen, nog voor de rook. Staat er een beetje vaag :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.