Bassie_94 Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Wrm bump je in vredesnaam dit topic? Als je iets bijzonders te vertellen had ok maar zo'n reactie.. 2 Maanden oud.. Reageren
Giorgo Geplaatst: 24 september 2005 Rapport Geplaatst: 24 september 2005 Ja post een auto of laat dit rusten en BTW:je sig is een pak te groot hij mag max. 500x150 zijn. Reageren
Baffie Geplaatst: 14 oktober 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2005 Aangezien ik dit topic opzich nog wel hoog wil houden, kan iemand misschien nog een andere vinden voor de Police Maverick en de VCN Maverick, er zijn denk ik ook nog wel een aantal voertuigen waar de pagina ook van verlopen is, als dit het geval is hoor ik het ook graag. Reageren
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Een bump, ik weet het. Maar hier zijn nog plaatjes waar je om vroeg: Politie heli Nieuws heli Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 24 december 2005 Rapport Geplaatst: 24 december 2005 Zebra Cab en Kaufman Cab kloppen niet.... Overigens lijken sommigen er niet echt op, wel leuk om er zo een paar te zien. Reageren
Baffie Geplaatst: 26 december 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 26 december 2005 Een bump, ik weet het.Maar hier zijn nog plaatjes waar je om vroeg: Politie heli Nieuws heli Bedankt, ik had ze nog niet gezien, handig via de PM, als er auto's niet kloppen, is er gewoon de mogelijkheid om te zeggen wát er niet klopt en er een vervanging voor in de plek te zetten! Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Baffie, goed gedaan je bedoelt het goed, maar bij GTAGAMES zijn ze er ook al! Reageren
The Mafia Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 Leuk gedaan hoor was zeker wel een werk van hier naar weet ik veel waar. Reageren
SWYV Geplaatst: 28 december 2005 Rapport Geplaatst: 28 december 2005 (bewerkt) ik vind dat die Stinger helemaal niet op ferrari lijkt hoor lijkt iets te sterker op Chevrolet Camaro Iroc-Z stinger van VC Chevrolet Camaro Iroc-Z aangezien de lampen lijkt zich te sterk op die van Chevy Iroc-Z +model een ook Chevy iroc-Z is gebouwd in ergens jaren '86 ofzo edit nog iets ik heb de betere foto voor die valse moonbeam Chevrolet Astro weer edit van valse auto die rancher is een Chevrolet Blazer edit weer de edit die regina is zeker een Mercury Grand marquis van '89 Bewerkt: 28 december 2005 door sonny yoshi Reageren
SlayerTwist Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Geplaatst: 31 december 2006 (bewerkt) Goed werk Alleen zijn veel links doodlopend, maar dat is omdat dit topic al langer dan een jaar oud is. Edit: Waarom bump ik een topic van een jaar geleden o.O Bewerkt: 31 december 2006 door SlayerTwist Reageren
Baffie Geplaatst: 31 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2006 Ik zag het net ook staan ja, ik heb dit topic lang geleden een keer met veel moeite gemaakt, maar ik heb geen zin om ze nu weer allemaal te gaan vervangen door werkende. Je kunt het gebruiken als je het nodig hebt, en met geluk staan de screens er dan nog. Reageren
bus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ocianic is geen plymouth belverdere is een 58 coronet Reageren
bus Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ik vind dat die Stinger helemaal niet op ferrari lijkt hoor lijkt iets te sterker op Chevrolet Camaro Iroc-Z stinger van VC Chevrolet Camaro Iroc-Z aangezien de lampen lijkt zich te sterk op die van Chevy Iroc-Z +model een ook Chevy iroc-Z is gebouwd in ergens jaren '86 ofzo is wel deglijk een ferrerari daytona spider Reageren
DonLeone Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) Heey! leuk idee dit topic, alleen werken bij mij een hele hoop van je links niet Ik heb hier een betere foto voor de Firetruck, want degene die je nu hebt is een beetje te oud volgens mij Ik zie ook dat je gewoon een in-game screen hebt gemaakt van de Boxville omdat je misschien niet weet waar die op gebaseerd is. Kijk eens naar je Enforcer! Ga zo door Bewerkt: 16 juni 2007 door DonLeone Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.