Jump to content

save game gta 4 laad niet meer automatish


mem0

Recommended Posts

ik heb de zoekfunctie gebruikt maar kan het niet vinden.

Als ik gta iv cd in me xbox doe dan zegt die load failed- beginning a new game.

Ik heb sinds kort eflc gekocht op 23 april en sindsdien speel ik gta iv niet meer, maar me broertje wou het vandaag spelen maar het spel laad automatisch zichzelf niet. Ik moet handmatig de save game laden en dat is irritant. Kan het misschien met eflc te maken hebben wat ik niet denk maar toch.

kan iemand me misschien helpen ik wil echt niet een new game beginnen, omdat me save game niet doet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad. Maar na een paar keer handmatig de save-game te laden begint het gewoon bij 'Loading - Storyline Complete'

Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurt :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad. Maar na een paar keer handmatig de save-game te laden begint het gewoon bij 'Loading - Storyline Complete'

Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurt thumbsup2.gif

Oke.

Ik denk dat het er aan ligt omdat ik 4 Savegames heb. 2 van IV en 1 van de Episodes elk.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat heb ik ook maar het gaat maar niet weg

ik moet steeds de savegame waar ik ben laden :ch:

volgens mij is dit probleem alleen op de Xdoos 360

Bewerkt: door vice infernusX
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb dit ook gehad. Maar na een paar keer handmatig de save-game te laden begint het gewoon bij 'Loading - Storyline Complete'

Ik hoop dat dit ook bij jou gebeurt thumbsup2.gif

Oke.

Ik denk dat het er aan ligt omdat ik 4 Savegames heb. 2 van IV en 1 van de Episodes elk.

Ja idd, ik heb ook 4 savegames 2 van IV en 2 van EFLC, maar als het goed is is het zo voorbij.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook 2 save games van gta IV en 2 van eflc (tlad&tbogt) het is echt irritant hoop maar dat het zo snel mogelijk weg gaat.

Dit soort probleem had ik eerst niet bij gta iv welke ik als laatst gespeeld/gesaved had daar ging die verder, maar sinds ik eflc heb niet meer

Bewerkt: door mem0
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komt dit omdat de savegames van zowel IV, TLaD als TBoGT in dezelfde lijst komen. Zodra je opstart, gaat het systeem op zoek naar de laatst opgeslagen versie. Als dit een ander spel is dan de cd die je in de XBOX hebt gedaan, kan hij hem dus niet afspelen en geeft ie de melding en start ie een nieuw spel.

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Zoals je ziet is dit dus voor XBOX360, ik weet niet of dit voor de PS3 en PC ook zo is.

Bewerkt: door guardian1980
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komt dit omdat de savegames van zowel IV, TLaD als TBoGT in dezelfde lijst komen. Zodra je opstart, gaat het systeem op zoek naar de laatst opgeslagen versie. Als dit een ander spel is dan de cd die je in de XBOX hebt gedaan, kan hij hem dus niet afspelen en geeft ie de melding en start ie een nieuw spel.

Hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel. Zoals je ziet is dit dus voor XBOX360, ik weet niet of dit voor de PS3 en PC ook zo is.

Aan zoiets dacht ik ook eerst, want dat is bij gta iv ook zo wat je als laatst had opgeslagen wordt die opnieuw gestart. Dus ik heb ik gta iv nog een keer opgeslagen maar hij zegt nog steeds error... vind het best irritant.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dat automatisch laden sowieso kut. Ik heb liever net als bij gta Vice City dat je er ééntje zelf kan kiezen. Bij mij doet hij niet eens de laatste plek waar ik gesaved hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, net zoals in III, VC of SA. Dat is veel handiger. Nu laadt hij automatisch een savegame die ik niet gebruik. En die savegame wil ik niet weggooien

SA laad toch ook automatisch?? ik vind dat automatisch laden wel handig behalve als ik een andere save wil spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Ja, net zoals in III, VC of SA. Dat is veel handiger. Nu laadt hij automatisch een savegame die ik niet gebruik. En die savegame wil ik niet weggooien

SA laad toch ook automatisch?? ik vind dat automatisch laden wel handig behalve als ik een andere save wil spelen.

sa laad niet automaties bij PC niet in iedergeval ik weet niet hoe het bij xbox of ps2 is

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...