Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hey,,, ik ben nog niet echt ver marjah,,, ik heb die opdracht waar je een auto moet pimpen en dan moet je naar zo een plek rijden en moet je met fdie auto dansen ofzo!!? hoe moet ditt? plz reageer!! heb t snel nodug Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hey,,,ik ben nog niet echt ver marjah,,, ik heb die opdracht waar je een auto moet pimpen en dan moet je naar zo een plek rijden en moet je met fdie auto dansen ofzo!!? hoe moet ditt? plz reageer!! heb t snel nodug Het zou handig zijn als je vermeld welke versie van het spel je hebt... ps2 xbox pc op de ps2 is het vanzelfsprekend wat je in moet drukken... op de xbox is het hetzelfde verhaal als bij de ps2 op de pc is het geloof ik de nummers 2, 4, 8, 6. op je numpad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 PC thnx!! effe uitprobere!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bigG Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 als je schijn moet gaan doe je dat bijv. door 4 en 7 tegelijk in te druken als ie links naar boven moet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 tis gelukt :P uhmmm waar BS voor staat?? MOET je die doen?? of zijn dat zomaar bij opdrachjes? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 tis gelukt :P uhmmm waar BS voor staat?? MOET je die doen?? of zijn dat zomaar bij opdrachjes? BS staat voor Big Smoke, die missies moet je doen om 100% te halen en verder te komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 okeej!! en R en S dus ook gewoon MOETE?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 okeej!! en R en S dus ook gewoon MOETE?? R staat voor Ryder S staat voor Sweet En zoals je waarschijnlijk ook al door had moet je die missies ook doen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.