Jump to content

Blijf hangen in laadscherm


Jarno91

Recommended Posts

In TBOGT met de missie No. 3 kom ik maar niet verder want ik blijf steeds hangen in het laadscherm. Als ik naar die parkeerplaats ben gereden waar die auto's staan krijg je eerst een cutscene te zien en als die afgelopen is blijf ik vast hangen in het laadscherm. Ik heb EFLC al proberen te repareren met de CD maar dat heeft geen zin. Heb hem ook al opnieuw geïnstalleerd en nog steeds kom ik niet verder in het laadscherm. Iemand die weet wat ik kan doen want nu kan ik niet meer verder met het spel. Ik heb Windows Vista en het spel is gewoon legaal :)

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

ik heb dat probleem ook gehad

en ik kreeg deze tip

Ik heb dit probleem ook voor gehad, en ik heb het kunnen oplossen door mijn grafische instellingen op het laagst te zetten. Je hoeft dit enkel voor deze missie te doen, na het voltooien kan je je instellingen terug zetten zoals je ze gewoon was.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor de hulp het probleem was inderdaad dat ik de settings op low moest zetten

Nu heb ik voorniks EFLC opnieuw geinstallerd maar dat maakt niet uit het werkt tenminste weer :slotje:

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Na ongeveer 10 pogingen ben ik er eindelijk in geslaagd in die 3de bloody boot te landen, om na de missie te merken dat het laadscherm dat de missie afsluit ook blijft hangen, en ik dus daar ook mijn settings weer eerst op laag moet zetten. 't Is maar dat jullie het weten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...