Jarno91 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 In TBOGT met de missie No. 3 kom ik maar niet verder want ik blijf steeds hangen in het laadscherm. Als ik naar die parkeerplaats ben gereden waar die auto's staan krijg je eerst een cutscene te zien en als die afgelopen is blijf ik vast hangen in het laadscherm. Ik heb EFLC al proberen te repareren met de CD maar dat heeft geen zin. Heb hem ook al opnieuw geïnstalleerd en nog steeds kom ik niet verder in het laadscherm. Iemand die weet wat ik kan doen want nu kan ik niet meer verder met het spel. Ik heb Windows Vista en het spel is gewoon legaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Doe eens al je instellingen op LOW. Waarschijnlijk werkt ie dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 ik heb dat probleem ook gehad en ik kreeg deze tip Ik heb dit probleem ook voor gehad, en ik heb het kunnen oplossen door mijn grafische instellingen op het laagst te zetten. Je hoeft dit enkel voor deze missie te doen, na het voltooien kan je je instellingen terug zetten zoals je ze gewoon was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Bedankt voor de hulp het probleem was inderdaad dat ik de settings op low moest zetten Nu heb ik voorniks EFLC opnieuw geinstallerd maar dat maakt niet uit het werkt tenminste weer Bewerkt: 3 mei 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wearenotreal Geplaatst: 21 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2010 Na ongeveer 10 pogingen ben ik er eindelijk in geslaagd in die 3de bloody boot te landen, om na de missie te merken dat het laadscherm dat de missie afsluit ook blijft hangen, en ik dus daar ook mijn settings weer eerst op laag moet zetten. 't Is maar dat jullie het weten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ed-0 Geplaatst: 9 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juni 2010 Ik heb hetzelfde probleem maar bij mij blijft hij vastzitten zelfs als ik alles op low zet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.