Jump to content

Tbogt Parachute


Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi,

Ik wil de texture van de parachute uit tbogt aanpassen. Ik heb al lopen zoeken in e2_xref.img maar ik kan de texture file niet vinden. Ik dacht dat het e2_parachute.wtd zou zijn, maar daar zie ik geen textures instaan.

Hoe kan ik de textures van de parachute aanpassen?

Geplaatst: (bewerkt)

Hoi,

Ik wil de texture van de parachute uit tbogt aanpassen. Ik heb al lopen zoeken in e2_xref.img maar ik kan de texture file niet vinden. Ik dacht dat het e2_parachute.wtd zou zijn, maar daar zie ik geen textures instaan.

Hoe kan ik de textures van de parachute aanpassen?

Dankzij jou heb ik de gsm models gevonden! :tu: Maar niet de textures... :cry:

Wil jij de texture van een gesloten of een geopende parachute?

En e2_parachutepack.wtd ???

Bewerkt: door jvj
Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek die van de geopende parachute, die van de rugtas heb ik al gevonden. De rugtas vind ik wel mooi, die ga ik niet veranderen.

Edit:

Weet helemaal niemand hier hoe je dat moet doen? Het is wel mogelijk, er is een Redbull parachute!

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

Ik zoek die van de geopende parachute, die van de rugtas heb ik al gevonden. De rugtas vind ik wel mooi, die ga ik niet veranderen.

Edit:

Weet helemaal niemand hier hoe je dat moet doen? Het is wel mogelijk, er is een Redbull parachute!

Download die Redbull mod en kijk welk bestand word overgeschreven. Die meot je dan dus veranderen :bier:

Geplaatst:

Ik zoek die van de geopende parachute, die van de rugtas heb ik al gevonden. De rugtas vind ik wel mooi, die ga ik niet veranderen.

Edit:

Weet helemaal niemand hier hoe je dat moet doen? Het is wel mogelijk, er is een Redbull parachute!

Download die Redbull mod en kijk welk bestand word overgeschreven. Die meot je dan dus veranderen :bier:

Tja dat was het eerste wat ik gedaan had toen ik deze mod vond. Maar daar word je niet veel wijzer van. Omdat SparkIV de textures van het bestand waar het volgens mij omgaat niet weer geeft. En in Zmodeler heb ik geprobeerd het model te openen, maar dan zag ik ook niets...

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zoek die van de geopende parachute, die van de rugtas heb ik al gevonden. De rugtas vind ik wel mooi, die ga ik niet veranderen.

Edit:

Weet helemaal niemand hier hoe je dat moet doen? Het is wel mogelijk, er is een Redbull parachute!

Download die Redbull mod en kijk welk bestand word overgeschreven. Die meot je dan dus veranderen :bier:

Tja dat was het eerste wat ik gedaan had toen ik deze mod vond. Maar daar word je niet veel wijzer van. Omdat SparkIV de textures van het bestand waar het volgens mij omgaat niet weer geeft. En in Zmodeler heb ik geprobeerd het model te openen, maar dan zag ik ook niets...

Al die texture bestanden die je niet kan zien zijn even groot (55B) B= Byte. Een foto van een volledige parachute kan toch niet zo klein zijn? Het zijn gewoon lege bestanden.

Edit: ik heb gekeken en het model zelf van de parachute is zelf al gepaint. Je moet dus het parachutemodel zelf in een 3d programma kunnen openen en inkleuren.

Bewerkt: door jvj
Geplaatst:

Het gaat toch om de namen van de bestanden en niet de inhoud? Als je weet hoe de bestanden heten kan je ze opzoeken in een van de archieven in IV.

Geplaatst:

Het gaat toch om de namen van de bestanden en niet de inhoud? Als je weet hoe de bestanden heten kan je ze opzoeken in een van de archieven in IV.

Ik ben niet dom ofzo, maar die kerel heeft gewoonweg enkel een parachutemodel dat al ingekleurt is.(geen enkele losse texture te bespeuren!)

Geplaatst:

Edit: ik heb gekeken en het model zelf van de parachute is zelf al gepaint. Je moet dus het parachutemodel zelf in een 3d programma kunnen openen en inkleuren.

In welk bestand zit het parachutemodel dan? Gebruikte je Zmodeler? Ik heb alleen Zmodeler en 3Ds max.

Geplaatst:

Edit: ik heb gekeken en het model zelf van de parachute is zelf al gepaint. Je moet dus het parachutemodel zelf in een 3d programma kunnen openen en inkleuren.

In welk bestand zit het parachutemodel dan? Gebruikte je Zmodeler? Ik heb alleen Zmodeler en 3Ds max.

Ik bedoel dat ik met sparkiv heb gekeken. Ik heb geen 3d programmas. Met sparkiv zie je normaal alleen kleuren als ze ook met dezelfde textures zijn verbonden. Hier niet. En waarschijnlijk ook niet voor mijn gouden gsm mod in tbogt.

Geplaatst: (bewerkt)

Edit: ik heb gekeken en het model zelf van de parachute is zelf al gepaint. Je moet dus het parachutemodel zelf in een 3d programma kunnen openen en inkleuren.

In welk bestand zit het parachutemodel dan? Gebruikte je Zmodeler? Ik heb alleen Zmodeler en 3Ds max.

Ik bedoel dat ik met sparkiv heb gekeken. Ik heb geen 3d programmas. Met sparkiv zie je normaal alleen kleuren als ze ook met dezelfde textures zijn verbonden. Hier niet. En waarschijnlijk ook niet voor mijn gouden gsm mod in tbogt.

...En in Zmodeler heb ik geprobeerd het model te openen, maar dan zag ik ook niets...

Ik heb dat model ook gevonden in Spark maar in Zmodeler zie je niets...

Edit: Ik heb het gevonden :D Als je op edit drukt ipv View krijg je de textures te zien.

glchute.png

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

Ik heb dat model ook gevonden in Spark maar in Zmodeler zie je niets...

Edit: Ik heb het gevonden :D Als je op edit drukt ipv View krijg je de textures te zien.

glchute.png

_O_ Bedankt, nu kan ik ook mijn gouden gsm maken!

Geplaatst:

_O_ Bedankt, nu kan ik ook mijn gouden gsm maken!

Is het mobieltje in zijn hand goud, of je ingame telefoon? Ik hoop allebei!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...