Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Wanneer kun je een gang maken?? en dus alle dinge verovere segmaar van diej paarse poppekes?! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Wanneer kun je een gang maken?? en dus alle dinge verovere segmaar van diej paarse poppekes?! Je kan veroveren bij een missie in los santos,als je klaar bent met de missies in los santos dan verdwijnt de veroverde gebieden weer. Maar als je alle missies hebt voltooid kan je eeuwig veroren.(tot dat je alles hebt uiteraard). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hoeveel % ben je zegmaar als dat dan kan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) 1. deze topic moet hier staan: San Andreas General 2. check ook even het topic van se7en en dat staat hier 3. gebruik ook de zoek functie, misschien vind je daar je antwoord greetz jowx Bewerkt: 21 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 hoeveel % ben je zegmaar als dat dan kan? %?Gewoon alle missies halen en je kan veroveren voor altijd... Tot dat je alles hebt voor de tweede keer... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 maar ik bedoel....mijn neef die was 20% ofzow iig nog niet zo ver....en diej kon dus al verovere?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Gang maken kan je al van in het begin,als je genoeg respect maar hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Ik begrijp je echt niet...wees duidelijker. Maar je kan veroveren als je kleuren op je map ziet en als je daar 3 gangmembers dood, start je een gangwar. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 oke....en dan helpen ze automatisch mee met het verovere?? je moet dan toch gwn op die paarse poppetjes schieten en dan in dat radar gedoe....word het dan op een gegeve moment gekluerd?!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 oke ik snap ut al!!! thnx nu nog probere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 AUB wees iets duidelijker wie bedoel je met dat ze je automatisch helpen veroveren?? Maar.. Ga gewoon naar een vijandige kleur en kill 3 mannetjes dan start je een gangwar. Win hem en het gebied is van jou en het wordt groen, jouw kleur dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joowsje Geplaatst: 21 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 mijn homies...bedoel ik daarmee... die groene poppetjes...maar er is dus nu nog geen kleurtje te zien op mijn kaartje...(radar ofzo) dus ik gah het effe proberen!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.