Jump to content

Multiplayer probleem


b0wnedbymy

Recommended Posts

Hallo,

Ik heb gta 4 op de ps3 en wil multiplayer met mijn vriend doen.

Als ik multiplayer met andere mensen doe doet hij het wel maar als ik mijn vriend wel doen en ik invite hem of hij invite mij dan staat er: the game does not longer exist.

Kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Ik heb gta 4 op de ps3 en wil multiplayer met mijn vriend doen.

Als ik multiplayer met andere mensen doe doet hij het wel maar als ik mijn vriend wel doen en ik invite hem of hij invite mij dan staat er: the game does not longer exist.

Kan iemand mij helpen?

Zelf een game aanmaken en ze uitnodigen?

Link to comment
Delen op andere websites

Dus; in de XMB (het hoofdmenu van je PS3) ga je naar Instellingen -> Netwerk Instellingen -> Connectie Test -> Nat Type

Is deze Type 1 of 2, dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan je vriend, dus moet je hem dan ook hetzelfde laten doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dus; in de XMB (het hoofdmenu van je PS3) ga je naar Instellingen -> Netwerk Instellingen -> Connectie Test -> Nat Type

Is deze Type 1 of 2, dan ligt het hoogst waarschijnlijk aan je vriend, dus moet je hem dan ook hetzelfde laten doen.

Ok bij mij komt er type 2 uit, dus moet ik mijn vriend dan ook die verbindingstest laten doen?

En dan nog iets:

Ik wil ook graag met diezelfde vriend samen online gamen op de wii, maar daarbij krijg ik ook zo een foutcode, terwijl ik wel met anderen online kan spelen.

Bewerkt: door b0wnedbymy
Link to comment
Delen op andere websites

dan moet het echt aan je vriend liggen als je wel tegen andere kan maar niet tegen de zelfde vriend dan ligt het echt aan je vriend

Maar mijn vriend kan ook tegen anderen en niet tegen mij.

Link to comment
Delen op andere websites

wat is je nat type

dat kan je zien als je op home drukt en naar instellingen gaat en dan netwerk info

Mijn nat type = 2

Vriend nat type = 3

Bewerkt: door b0wnedbymy
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...