.Timothy Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Eerste keer dat ik hier kom denk ik Rates & comments? Reageren
Scarface92 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Ik moet zeggen dat het er wel redelijk goed uitziet. Je hebt vrij donkere kleuren gebruikt wat niet helemaal goed overkomt. Verder heb je het vrij simpel gehouden, je hebt gebruik gemaakt van een aantal effecten en die zijn wel goed gelukt. Op zich is de combinatie qua kleuren niet verkeerd alleen is het naar mijn mening wat te donker. Je hebt er voor gekozen om je tekst op een donker stuk te plaatsen, dit heb je goed gedaan aangezien je tekst er anders niet goed uitspringt. Het is nogal klein maar wel leesbaar, het hoeft niet duidelijk aanwezig te zijn. Kortom, het is op zich goed gelukt alleen jammer van de donkere kleuren maar dat is natuurlijk jou eigen keuze. Eigenlijk helemaal niet slecht gedaan, 6/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.