CorleoneCop Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 Hey guys, Ik heb sinds een lange tijd al een nieuwe computer, en speel hier dan ook GTA 4 op. Ik ben tot de missie tree leaf clover gekomen, best wel ver dus. Mijn pc had alleen geen internet, dus ik kon niet online spelen. Ik heb dus een offline account gemaakt en daarop de missies gehaald. Maar nu ik internet heb, heb ik een nieuw account gemaakt, om online te kunnen spelen. Nu moet ik alleen de hele reutemeteut helemaal overnieuw doen! Weet iemand hoe ik UBERHAUPT mijn originele savegames kan gebruiken? Thanks, CC. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 niet, je zult gewoon opnieuw moeten beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 mei 2010 zit niks anders op de een new game aanmaken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HA5H Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Er zit helaas niks anders op dan alle missies weer opnieuw te spelen. Veel succes alvast Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.