Jump to content

Release Date....


Bowies

Recommended Posts

Eergister/gister is bekend gemaakt aan de media welke 8 spellen er bij de release komen. en GTA staat er niet bij: kijk maar:

Vandaag was namelijk de persconferentie over de lancering van de Europese PSP. Een van de belangrijkste feitjes was de line-up.

1 September komen er van Sony namelijk acht titels op de markt:

Ape Academy

Ridge Racer (zonder s dus in tegenstelling van de Japanse en amerikaanse versies)

Formule 1: Gran Prix

Fired Up

World Tour Soccer: Challenge Edition

Everybodys Golf

MediEvil: Resurrection

WipeOut Pure

Het slechte nieuws is dat de advies prijs voor PSP games op €55,- liggen. De prijs kon lager liggen, wist men te melden. De retailers bepalen de prijs. Dat kennen we ergens anders van. Waren de DS games ook niet €30-€40,- volgens Nintendo? Betekend dat dat de PSP games €55-€60,- gaan kosten?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de PSP goodbye gezegt ik ga niet meer wachten heb net zoiets als de PSP gekocht alleen dan geen games, ja 2 puzzeltjes erop maar dat ding is tenminste 100 euro goedkoper EN ik heb hem komende week binnen. ik ga niet meer wachten op de PSP. jammer sony, weer een klant minder.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb de PSP goodbye gezegt ik ga niet meer wachten heb net zoiets als de PSP gekocht alleen dan geen games, ja 2 puzzeltjes erop maar dat ding is tenminste 100 euro goedkoper EN ik heb hem komende week binnen. ik ga niet meer wachten op de PSP. jammer sony, weer een klant minder.

sorry maar ik heb hem al, ik denk dat je er spijt van gaat krijgen ;);)

Link to comment
Delen op andere websites

HEt is wel vet een PSP eigenlijkk maar ik kop hem neit het is echt leuk voor onderweg. Lekker Gta spelen :D .

Ik denk dat hij wel gewoon 1 september uitkomt waarom zouden ze het dan net uitstelen waarom GTA

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
  • 1 maand later...
Mad Dogg, dit is dus Spam dat wil zeggen dat je onnodig iets zegt dus zoals wat er nu staat. Lees voor meer info de Forum Regels

En ik koop de PSP sowieso niet, ik houd niet van kleine schermpjes en knopjes. :sst:

Koos.

ik koop hem wel maah dan niet aleen voor de games... voor omdat je er liedjes/films er kan opzette...

en het zou raar zijn als GTA wort uitgesteld want R* is een van de weinige die hun games nooit uitstlelle

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb op diverse gameshopsites gelezen dat op 15-10-2005 Grand Theft Auto Liberty City uit zal komen. Dus daar ga ik maar van uit. :'D Dat betekent dat ik dan nog genoeg tijd heb, ongeveer 1½ maand, om het geld bij elkaar te sparen, want die psp is ook al weer €249. :'D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...