Jochemd Geplaatst: 2 mei 2010 Rapport Geplaatst: 2 mei 2010 Hey, Is het mogelijk om een samp server op een iPod Touch te hosten (met Linux pakket)? Misschien met een jailbreak? Groeten, Jochem Reageren
Kryziek Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik denk niet dat dat mogelijk is. En als het wel mogelijk is lijkt mij dat de server dan heel traag is omdat er in een ipod niet zo'n snelle prosessor is zit xD Reageren
D-V-D-K Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ik denk niet dat dat mogelijk is. En als het wel mogelijk is lijkt mij dat de server dan heel traag is omdat er in een ipod niet zo'n snelle prosessor is zit xD Dat valt opzicht wel mee (volgens mij 1000mhz/1ghz) , maar het gaat om de draadloze verbinding. Buiten dat gaat de snelheid wel behoorlijk omlaag, omdat je een server draait in een virtuele Linux box. Bewerkt: 3 mei 2010 door D-V-D-K Reageren
alex.naoumov Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Het is zeker mogelijk. De ipod touch draait een systeem wat is afgeleid is van Unix. Op Unix is het via een omweg mogelijk om Linux applicaties te draaien. Probeer eens via Putty met je ipod te verbinden. Je moet hem wel eerst jailbraken en SSH installeren. Reageren
Megadreams Geplaatst: 4 juli 2010 Rapport Geplaatst: 4 juli 2010 Je bumpt allereeerst een oud topic en je moet een netwerkverbinding altijd hebben + je hebt te weinig geheugen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.