GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Sinds ik de nieuwe patch heb gedownload, hoef ik dus niet meer social club te gebruiken om gta 4 te starten. Alleen nu staat er geen snelkoppeling of zo op mijn bureaublad. Ik moet dus eerst naar Program Files gaan voordat ik gta 4 moet starten. Als ik hem daar start doet hij het wel gewoon, maar als hem op mijn bureaublad zet doet hij het ineens niet meer. Dus moet ik elke keer hetzelfde doen, wat best irritant is. Is er een manier om dit op te lossen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sprunk Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Je moet GTA IV ook niet geheel kopiëren, je moet gewoon een snelkoppeling aanmaken. Klik met de rechtermuisknop op LaunchGTAIV.exe -> kopiëren naar -> bureaublad (snelkoppeling maken). Dan moet hij werken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 En als dat niet lukt maak je een snelkoppeling van C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV Dus de hele map en niet de launcher alleen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Hij wil dus niet als snelkoppeling werken. Dus dan denk ik maar dat ik een snelkoppeling maak van de hele map. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) bij mij staat er wel een IV logo maar je kan ook de DVD speller open en dicht doen of ga naar je installion map bij mij is dat D:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV en druk rechte muis knop op LaunchGTAIV en dan kopieren naar en dan staat er buroblad dan moet hij werken Bewerkt: 3 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Het is uiteindelijk toch gelukt. Eerst had ik hem gewoon gekopieerd naar mijn bureaublad, maar nu heb ik op snelkoppeling maken geklikt. Die doet het dus wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.