GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb gemaakt zonder photoshop. Alleen Paint.net Voor Na Reageren
Twister24 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ik heb gemaakt zonder photoshop. Alleen Paint.net Voor *plaatje* Na *Plaatje* Ziet er opzich wel leuk uit, maar wel heel makkelijk... 4/10 @Edit: Paint -> Afbeelding Plakken -> Afbeelding -> Uitrekken/Hellen -> Horizontaal -> 50% -> Oke.... Bewerkt: 3 mei 2010 door Twister24 Reageren
Kloep Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 De auto heeft wat onrealistische lijnen. Zo had je de vooruit wat langer moeten maken, en daarbij dus de motorkap korter. De achterlichten zijn erg naar binnen gedrukt, wat beter naar buiten had gemoeten. Het BMW logo is nu ovaal, deze moet je gewoon rond laten. En tot slot heb je aan de voorkant een stuk in de lengte weggehaald, waardoor je in lichte lijn in de hele afbeelding ziet. Let goed op deze punten, en het zal een stuk mooier worden. Reageren
ricovs Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 heeft iets weg van toy cars van burnout paradise alleen het dak heeft een raar lijntje en zoals Kloep al zei het bmw-teken is een beetje ovaal. Groeten, Rico Reageren
GwnHugo Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 De auto heeft wat onrealistische lijnen. Zo had je de vooruit wat langer moeten maken, en daarbij dus de motorkap korter. De achterlichten zijn erg naar binnen gedrukt, wat beter naar buiten had gemoeten. Het BMW logo is nu ovaal, deze moet je gewoon rond laten. En tot slot heb je aan de voorkant een stuk in de lengte weggehaald, waardoor je in lichte lijn in de hele afbeelding ziet. Let goed op deze punten, en het zal een stuk mooier worden. Het was ook wel de bedoeling dat hij vervormt, anders lijkt het natuurlijk niet op een speelgoedauto. Reageren
Kloep Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Het was ook wel de bedoeling dat hij vervormt, anders lijkt het natuurlijk niet op een speelgoedauto. Maar ik ga er van uit dat de vervorming wel realistisch moet zijn? Tenminste, dat is een speelgoedauto ook. Reageren
Isic Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Het logo, volgens mij BMW, is ook vervormt. Reageren
7ulian Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) De wielen zijn rond, dus er is meer gedaan dan alleen een vervorming, maar dan nog. Zoals ik altijd zeg; Een plaatje moet nooit beoordeeld worden op hoe lang de edit duurt. Als je binnen 10 minuten iets maakt waarbij iedereen denkt, hoe verzint ie het / dat is gaaf, dan is dat belangrijker dan dat je 3 jaar bezig bent geweest (... en het resultaat gewoon klote is). Ik weet niet hoeveel tijd dit heeft gekost, ik vind het beeld gewoon niet goed. Naast dat het erg op het origineel lijkt is het nieuwe beeld niet speciaal. Niet erg grappig, niet erg bevreemdend, niet erg realistisch bovendien. Ik vind heel persoonlijk dat mensen moeten stoppen met het gebruik van stocks van andere mensen, maar dat is meer een kwestie van smaak. Maar als je dan een stock gebruikt, verander dan echt veel, voeg dingen toe, maak een leuke selectie. Heel eerlijk gezegd ben ik nog steeds niet bijgekomen van iemand (ik noem geen namen) die een bestaande wallpaper had, hem uitsneed, een filter eroverheen zette en het presenteerde als 100% authentiek materiaal. maar dan toch maar weer een On-topic conclusie: 2 / 10 Bewerkt: 5 mei 2010 door 7ulian Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.