Jump to content

Gescheurde auto.


GTAKevin023

Recommended Posts

Da's cool ;) Ik wil eigenlijk het crashmodel van gta IV + Episodes aanpassen zodat als je botst er ook echt dingen van afvallen en dat je auto meteen onbruikbaar is. Voor een mooie crash :7

Btw. Hoe ging je schommel in? Gewoon rechtuit?

Link to comment
Delen op andere websites

Da's cool ;) Ik wil eigenlijk het crashmodel van gta IV + Episodes aanpassen zodat als je botst er ook echt dingen van afvallen en dat je auto meteen onbruikbaar is. Voor een mooie crash :7

Btw. Hoe ging je schommel in? Gewoon rechtuit?

Ik ging naar (http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=625,414) en daar parkeerde ik die sport SUV met de voorkant onder die kettingen van die schommel recht. Maar ik denk dat het altijd andere efecten heeft omdat het een fout in het spel is ook.

Bewerkt: door android
Link to comment
Delen op andere websites

Da's cool knipoog.gif Ik wil eigenlijk het crashmodel van gta IV + Episodes aanpassen zodat als je botst er ook echt dingen van afvallen en dat je auto meteen onbruikbaar is. Voor een mooie crash emo.gif

Btw. Hoe ging je schommel in? Gewoon rechtuit?

Ik ging naar (http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=IV&title=&set=625,414) en daar parkeerde ik die sport SUV met de voorkant onder die kettingen van die schommel recht. Maar ik denk dat het altijd andere efecten heeft omdat het een fout in het spel is ook.

Dat zijn inderdaad een paar diepe krasjes :7

Alleen heb ik het wel eens erger gehad met een Huntley Sport en ook wel eens met de Patriot.

Link to comment
Delen op andere websites

Kan iemand mij helpen? Bij die schommelglitch lukt hetme maar niet om echt superhoog met m'n auto de lucht in te vliegen

alleen de eerste keer vloog ik helemaal naar East hook hoe aak ik ook probeer ik vlieg alleen maar een klein stukje

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad met een APC.

Met het canon van een APC kan je ook voertuigen vervormen :)

Een APC is normaal niet kapot te krijgen.

Probeer de Schommel eens met een APC :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad met een APC.

Met het canon van een APC kan je ook voertuigen vervormen :)

Een APC is normaal niet kapot te krijgen.

Probeer de Schommel eens met een APC :7

Komt de APC ook gewoon in het spel? :?

Ik bedoel of hij met een bepaald wanted lvl ook achter je aan komt 8)

Zou wel lollig zijn :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het ook gehad met een APC.

Met het canon van een APC kan je ook voertuigen vervormen :)

Een APC is normaal niet kapot te krijgen.

Probeer de Schommel eens met een APC :7

Komt de APC ook gewoon in het spel? :?

Ik bedoel of hij met een bepaald wanted lvl ook achter je aan komt 8)

Zou wel lollig zijn :Y

De APC komt in het spel voor, maar je moet daarvoor je vrienden Henrique en Armando hebben. Henrique kun je bellen voor een APC, maar als je alle Seagulls hebt gevonden, komt de APC bij het bouwterrein ten zuiden van Algonquin te staan. Die bouwplaats is oorspronkelijk van Yusuf Amir.;)

Maar verder komt de APC helaas niet achter je aan bij een wanted level. Ik ga heel vaak ergens op een laag gebouwtje staan (zoals bijv. één van de stripclubs), maar ben nog nooit zo de APC tank tegen gekomen. Het zou overigens wel vet zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Jammer van de auto. sad2.gif

Maarja, het ziet er wel vet uit. Ik neem aan dat je er niet meer in kon rijden?

Als je goed kijkt zitten zijn wielen vast dus hij kon er niet meer mee rijden denk ik.

Inderdaad wel jammer van de Huntley Sport.sad2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...