Visser23 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Hey Ik heb maar eens iets proberen te maken met PhotoShop CS5. Dit is dus mijn eerste creatie met deze photoshop, en heb er deze keer geen render ingezet. Lekker druk Gewoon eventjes om uit te testen. Al vind ik dat rook effect wel nice. Rates & Tips? Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 het idee is leuk, en de achtergrond ook. Geeft een beetje het idee dat je het heelal in kijkt. Ik vind dat het logo alles vernietigd, het trekt alle aandacht naar zich toe zonder mooi te zijn. De tekst en het logo doen ver onder voor de achtergrond en dat haalt alles omlaag. Ik had iets speciaals met de tekst gedaan, ze bijvoorbeeld laten fungeren als lenzen waardoor een klein stukje achtergrond wat verder wordt ingezoomed. Nu vind ik hem weinig. Reageren
Deluxo Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik vind hem nou niet erg mooi. Het is te druk en door de effecten die je erin hebt gegooid zie je de tekst minder goed. Helaas, maar ik kan niet hoger geven dan een 6/10. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.