Twister24 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Hier mijn creatie: Ongeveer een half uurtje werk. Rates & Comments zijn welkom! Twist @edit: Ik zie net dat ik hem wat scherper had kunnen uitknippen. Dus dat hoeven jullie niet meer te zeggen! Bewerkt: 3 mei 2010 door Twister24 Reageren
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Hier mijn creatie: [afbeelding] Ongeveer een half uurtje werk. Rates & Comments zijn welkom! Twist @edit: Ik zie net dat ik hem wat scherper had kunnen uitknippen. Dus dat hoeven jullie niet meer te zeggen! Ik vind die achtergrond wel in de weg zitten. En wat heb je voor de rest aan de afbeelding bewerkt? Reageren
Twister24 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb de kaart gemaakt, de joker zelf uitgeknipt en bijgekleurd. Het is niet 100% perfect, ik weet het. Dat was ook niet de bedoeling. Ik verveelde me en ik dacht ik ga eventjes Fotosoepen. Reageren
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb de kaart gemaakt, de joker zelf uitgeknipt en bijgekleurd. Het is niet 100% perfect, ik weet het. Dat was ook niet de bedoeling. Ik verveelde me en ik dacht ik ga eventjes Fotosoepen. Ik vind de kaart echt misplaatst. Je ziet er weinig van en het hangt niet samen met de afbeelding. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.