Jump to content

Wist je dit al?


GTAKevin023

Recommended Posts

Wil je remmen maar je weet al dat het te laat is en je keihard gaat botsen? Dan weet ik de manier hoe je binnen 1 seconden stil staat. Hoe hard je ook gaat. Pak je telefoon klik dan op camera. Je zal zien dat je dan in één keer stil staat. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet eigenlijk in het Easter Egg forum omdat het ook is voor zelfontdekte tips en trucs is.

Verder goed bedacht ;) Maar misschien heb je je telefoon net open en vlieg je al de voorruit door.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit moet eigenlijk in het Easter Egg forum omdat het ook is voor zelfontdekte tips en trucs is.

Verder goed bedacht ;) Maar misschien heb je je telefoon net open en vlieg je al de voorruit door.

Ik had hem ook al in die topic gezet en ik heb expres een eigen topic daarover gemaakt zodat er meer mensen het komen te weten. En je hebt wel gelijk. Het gaat langzaam omhoog maar het is wel leuk om te gebruiken bij een politie achtervolging :D

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was toch al heel lang bekend hoor, het is daarbij niet zo handig, als je het effectief wilt laten werken moet je continu je telefoon open hebben staan. Daarbij hoort di niet thuis in het EE-gedeelte ;) .

Link to comment
Delen op andere websites

2. Kijk maar http://www.gtaforum.nl/forum/87-gta-iv/ bij EE forum. Daar zie je staan : Ook is er plaats voor zelfontdekte tips en trucs.

Verplaatst. Maar er is een "report"-knop. Voor dit soort dingen, en alle andere dingen waar je de crew voor nodig hebt, kan je deze knop gebruiken. Doe dat in het vervolg ook, het posten is niet nodig. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Wil je remmen maar je weet al dat het te laat is en je keihard gaat botsen? Dan weet ik de manier hoe je binnen 1 seconden stil staat. Hoe hard je ook gaat. Pak je telefoon klik dan op camera. Je zal zien dat je dan in één keer stil staat. :D

Nee hoor. Ik pak me telefoon en Niko laat hem rustig uitrollen... :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

't Werkt wel...En hoe!

Ik zit te rijden, wil ik een foto nemen voor de grap(ik wist niet dat je dan stopt :duh:), m'n auto stopt, en de cops achter me rijden keihard tegen me op

En dan gaan ze achter mij aan :ch:

T'was ook meteen het laatste wat ze ooit gedaan hadden :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee hoor. Ik pak me telefoon en Niko laat hem rustig uitrollen... :cya:

Toch wel... maar je moet wel op 'Camera' klikken :7 . Dan staat hij direct stil.

Ja goh,, ik snap ook wel dat ik op camera moet klikken....( alleen was het vergeten erbij te zetten :bonk: )

Maar bij mij staat hij gewoon niet stil. Maar ik zal het nog eens testen :*D

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Maar bij mij staat hij gewoon niet stil.

Dat zou dan toch niet logisch zijn, aangezien die 'Camera'-functie ervoor zorgt dat je een foto kan nemen van je omgeving op de moment wanneer je op die knop drukt, wat ervoor zorgt dat je direct stilstaat.

Sorry, maar ik 'geloof' je niet, maar dan meer in een manier dat je het zelf nog niet goed hebt nagekeken? :)

Dat lijkt mij toch wel logischer...

Link to comment
Delen op andere websites

Maar bij mij staat hij gewoon niet stil.

Dat zou dan toch niet logisch zijn, aangezien die 'Camera'-functie ervoor zorgt dat je een foto kan nemen van je omgeving op de moment wanneer je op die knop drukt, wat ervoor zorgt dat je direct stilstaat.

Sorry, maar ik 'geloof' je niet, maar dan meer in een manier dat je het zelf nog niet goed hebt nagekeken? :)

Dat lijkt mij toch wel logischer...

Nou ik heb net even een filmpje ervan gemaakt en dan kun je het zelf zien :sigaar: Vertel me ook maar als iets fout doe in het filmpje. Ik klik een aantal keren op camera en op capture..

Maar hij rolt nog rustig door.

Klikkerdeklik ( srry for the bad quality :7 )

Ik kan dan gewoon alles doen met de camera als ik hem aan heb. In/Uit zoomen en om me heen kijken.... terwijl de auto rustig door rolt :clown:

Bewerkt: door faex
Link to comment
Delen op andere websites

Er is dus iets mis met jouw versie, alhoewel hetgene dat bij jou gebeurt normaal zou moeten zijn, is het niet normaal als je het vergelijkt met de anderen.

Bewerkt: door Hearv94
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...