GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 wat is rasteryze layer in het nederlands? Ik heb namelijk de nederlandse versie en kan er met het glaseffect niet echt uitkomen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cabyon Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 wat is rasteryze layer in het nederlands? Ik heb namelijk de nederlandse versie en kan er met het glaseffect niet echt uitkomen Rasteren? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Waar staat dat? Er staat bij mij geen rasteren of iets met raster? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 5 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 5 februari 2011 Rechtsklikken op je laag en dan rasteren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2011 Dat heb ik niet, ik probeer altijd uitlnipmasker, maar Dan kan ik de tekst ook niet wit maken... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2011 Volgens mij is 'rasterize layer' in het Nederlands 'omzetten naar pixels' of iets dergelijks. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 februari 2011 Ik zal het proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 10 februari 2011 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2011 (bewerkt) Na lang gezeur toch nog gelukt. Bewerkt: 10 februari 2011 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Nicole. Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 kan iemand eeen maken met de tekst ©Nicole ik heb namelijk geen photoshop en kan hem niet krijgen omdat me pc nogal vol staat graag in pm Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Zou iemand zo aardig kunnen zijn om de link van Photoshop te kunnen sturen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Zou iemand zo aardig kunnen zijn om de link van Photoshop te kunnen sturen. Google is je vriend. Hier kan je hem kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Kan ik hem ook gratis, of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Kan ik hem ook gratis, of niet? Ja, je kan een trial van 30 dagen downloaden op de Adobe site als het goed is. Je moet helaas betalen voor de volledige versie, hoe je het ook went of keert. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Zou je er misschien een voor me kunnen maken? Gewoon mijn naam Xezel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Zou je er misschien een voor me kunnen maken? Gewoon mijn naam Xezel Voor aanvragen kan je hier terecht. Dan moet je eerst even het topic lezen met hoe je een aanvraag kan doen, en dan het lijstje invullen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.