3LOPIX Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Was bijna klaar alleen deed toen iets fout en moet nu opnieuw beginnen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 24 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 24 juli 2011 Was bijna klaar alleen deed toen iets fout en moet nu opnieuw beginnen Als je CTRL - Alt - Z doet kun je ook nog dingen ongedaan maken hè? Je kan eventueel ook nog de mislukte layer verwijderen en daar weer verder gaan, het lijkt me niet handig dat je dan helemaal weer opnieuw begint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
3LOPIX Geplaatst: 25 juli 2011 Rapport Share Geplaatst: 25 juli 2011 (bewerkt) Bedankt voor de tip maar was al helemaal opnieuw begonnen Mijn resultaat: Helaas zonder glas effect, want dat lukte me na 1 á 2 uur nog niet. @Gta Ripper's resultaat: Bewerkt: 25 juli 2011 door Xezel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 6 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2011 Ik weet dat in deze topic niet meer gepost word maar toch heb ik een vraag. Met welke photoshops werkt deze tut ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 oktober 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 oktober 2011 Deze werkt ieder geval met alle Photoshop programma's vanaf de CS-serie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 8 oktober 2011 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2011 oke Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTARM Geplaatst: 13 november 2011 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2011 (bewerkt) Stap 8 lukt mij niet als ik de selectie tool gebruik krijg ik gewoon een rondje. Ik druk alt in en heb alles goed gedaan voor zover ik weet. Bewerkt: 14 november 2011 door GTARM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb deze tutorial ook geprobeerd alleen bij mij lukt ie niet. Gewoon omdat ik een eikel ben of het ligt aan de tutorial Alleen dat kan bijna niet want sommige hebben 'm gewoon correct, dus het zal wel aan mij liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb deze tutorial ook geprobeerd alleen bij mij lukt ie niet. Gewoon omdat ik een eikel ben of het ligt aan de tutorial Alleen dat kan bijna niet want sommige hebben 'm gewoon correct, dus het zal wel aan mij liggen Moet ik hen voor je maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb deze tutorial ook geprobeerd alleen bij mij lukt ie niet. Gewoon omdat ik een eikel ben of het ligt aan de tutorial Alleen dat kan bijna niet want sommige hebben 'm gewoon correct, dus het zal wel aan mij liggen Moet ik hen voor je maken? Is goed joh, bedankt man Wat nou eigenlijk het punt is, sommige stappen snaptte ik niet. Dus daarom is het de puinpoeier ingegaan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb deze tutorial ook geprobeerd alleen bij mij lukt ie niet. Gewoon omdat ik een eikel ben of het ligt aan de tutorial Alleen dat kan bijna niet want sommige hebben 'm gewoon correct, dus het zal wel aan mij liggen Moet ik hen voor je maken? Is goed joh, bedankt man Wat nou eigenlijk het punt is, sommige stappen snaptte ik niet. Dus daarom is het de puinpoeier ingegaan Zo goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MisterDM Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 Ik heb deze tutorial ook geprobeerd alleen bij mij lukt ie niet. Gewoon omdat ik een eikel ben of het ligt aan de tutorial Alleen dat kan bijna niet want sommige hebben 'm gewoon correct, dus het zal wel aan mij liggen Moet ik hen voor je maken? Is goed joh, bedankt man Wat nou eigenlijk het punt is, sommige stappen snaptte ik niet. Dus daarom is het de puinpoeier ingegaan Zo goed? Bedankt man. Heel erg bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 3 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2012 De nieuwe waar je om vroeg : Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Ik heb ook een paar keer geprobeerd maar het lukt langs geen kanten Zeker stap 8 niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Ik heb ook een paar keer geprobeerd maar het lukt langs geen kanten Zeker stap 8 niet We zouden je graag willen helpen, alleen wordt dat lastig als we niet weten waarmee. Je zegt stap 8, maar wat lukt er dan precies niet? Je kunt ook door middel van een printscreen aantonen wat je in je layers pallete hebt staan en waar het dan precies mis gaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.