BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Mijn naam komt niet in de kleur Bewerkt: 5 juli 2012 door geoffrey11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Je moet de layer/laag die je gloed hebt genoemt onder de echte laag tekst zonder effecten slepen in je layer palette. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Je moet de layer/laag die je gloed hebt genoemt onder de echte laag tekst zonder effecten slepen in je layer palette. Dus layer laag onder gloed plaatsen. Dan heb ik nog altijd het zelfde resultaat als in de foto... Tenzij ik Gradient Overlay uitschakel door op dat oogje te duwen, dan heb ik m'n tekst terug maar dan is de kleur weg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Je bent volgens mij vergeten om een normale tekst te maken. Selecteer de gradient tekst in je layer palette en dupliceer deze door op CTRL + J te drukken, haal dan pas de gradient overlay weg. Je moet daarna ook nog de stroke kleiner maken dacht ik me te herinneren van deze tutorial (staat in hetzelfde menu als gradient overlay). Edit: Ooooooh, ik zie al wat je fout hebt gedaan precies. Als het goed is staat er in het begin van de tutorial dat je 2 tekst layers moet hebben, deze heb je wel, maar in de tweede tekstlayer heb je geen tekst neer gezet.. Je kan de tweede tekst nog even tactisch proberen te plaatsen, anders is het opnieuw beginnen ben ik bang. Bewerkt: 5 juli 2012 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 En als ik al m'n layers merge? dan heb je dit toch je effect plus tekst. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 En als ik al m'n layers merge? dan heb je dit toch je effect plus tekst. Nee, want je hebt vooralsnog niks in je tweede tekstlayer geschreven. Mergen zou pas op het moment nuttig zijn wanneer je ook de bovenste tekst hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Ik heb geprobeerd maar het lukt niet. Ik heb Photoshop nog maar één week dus ik ben er geen pro in... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 Ik heb de PSD geüpload van het design wat ik een hele tijd geleden voor Xezel heb gemaakt. Dit bestandje kan je openen in Photoshop en kan misschien wat duidelijkheid scheppen voor je. KLIK! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BelgiumRedDevils Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Kan ik de stijlen kopieren (van jouw bestand) naar mijn naam? Bewerkt: 5 juli 2012 door geoffrey11 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Ripper Geplaatst: 5 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2012 (bewerkt) Kan ik de stijlen kopieren (van jouw bestand) naar mijn naam? Natuurlijk, netjes dat je het vraagt! Probeer dit soort vragen (of je een layer van mij mag gebruiken) wel in het vervolg via PB te sturen, dat houdt het topic een beetje clean. Bewerkt: 5 juli 2012 door Gta Ripper Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 16 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 16 februari 2013 (bewerkt) Pfffff........Lukt me totaal niet was er maar een online generator......!!Wil iemand er >2< voor me maken 1tje met GTA.SA en 1tje met Black-GrandTheftAuto Mvg.Rico. Bewerkt: 16 februari 2013 door GTA.SA Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ymosky Geplaatst: 23 september 2013 Rapport Share Geplaatst: 23 september 2013 Het is al best een oude tutorial, maar ik wou hem toch nog eventjes proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.