AeroCool (gast) Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 kan iemand mij helpen hoe ik de glas er bij kan doen?? Reageren
Isic Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Gedaan. http://i41.tinypic.com/ftczgj.png Reageren
LSDesign Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Haha, zo'n beetje iedereen die hier heeft gepost heeft zo'n sig . Ik zal eens kijken of ik ook zo'n sig ga maken, of dat ik zoiets ga maken met een vleugje LS originalitiet . Bewerkt: 4 mei 2010 door LSDesign Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 ik doe precies wat je moet doen bij de glans maar hoe vaak ik het ook blijf proberen krijg ik een soort van gradient : Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 De stappen dat je een selectie hebt om je tekst en dat deze wit wordt is wel allemaal gelukt, maar zodra je een stuk weghaalt krijg je een gradient? Waarschijnlijk staat dan je feather te hoog. Als je de selectie-tool in gebruik hebt, komen er bovenaan je scherm een paar opties. De feather moet daarin op 0px. Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 ik selecteerde met toverstafje omdat ik dit gedeelte (Houd CRTL ingedrukt en klik op je voorvertoning die in je laag staat in de laag)niet snapte. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Oke, en die selectie heb je gevuld met een witte kleur? En wat heb je daarna gedaan? Reageren
gtaewald Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) alt + circel selectie ding, daarna invert selection en daarna edit-cut edit: ik heb nogmaals gedaan en nu is het gekgenoeg wel normaal gegaan Bewerkt: 5 mei 2010 door gtaewald Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) Heb je het rechts wel op 40% gezet in plaats van 100%? EDIT: Ik zie nu pas dat het al is opgelost. :$ Bewerkt: 5 mei 2010 door End Of The Riot Reageren
Fedmas Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Hey, Ik heb 'm ook nog even geprobeerd, maar vond het nogal makkelijk ps. Ik heb nog met de bg gespeeld, mocht het opvallen.. Bewerkt: 7 mei 2010 door Fedmas Reageren
Big Boss Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Heel het forum loopt opeens met TBoGT sigs rond. Nou ja, leuke tutorial. Nu weet ik eindelijk hoe ik het GTA logo moet reconstrueren (die stroke dus). Ik heb wel het een en ander aangepast aan mijn eigen ontwerp. GTA Next: Bewerkt: 7 mei 2010 door Big Boss Reageren
Cylas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 @hierboven en Fedmas Volgens mij hebben jullie het zelfde lettertype, maar welk lettertype is dat??? en hoe kom je er aan? Of staat ie gewoon standaard bij PS? Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2010 Het font dat Big Boss heeft gebruikt is Cage. Fedmas heeft een ander font gebruikt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.