PSPfreaky Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 (bewerkt) Bij onderdeel 5 loop ik vast. Op het plaatje zie je een rode gloed, maar bij mij zie ik niks. Ik heb het al 5x nagekeken. Ik gebruik CS4 Bewerkt: 8 mei 2010 door PSPfreaky Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 8 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2010 In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik). Je gebruikt Luna Bar in je sig. Hier is mijn outcome. Hoe vinden jullie hem? Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hiphoppah Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Lol, met Powerpoint? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Mooi gedaan hoor Flitskikker! Ik mis m'n powerpoint. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik). Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? Dank voor die lettertypes, EN ik wil wel Tut! wist niet dat dat met powerpoint kan, kan het ook met 2007??? CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Ik weet niet wat er fout is gegaan bij stap 5, maar opeens lukt ie wel. Ik heb haast nog niks met PhotoShop gedaan, maar van stap 8 snap ik helemaal niks van. Wil iemand (als het mogelijk is) dit toepassen bij mijn plaatje? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) Ik kan het wel even voor je doen. http://img441.imageshack.us/img441/2096/post100818127340921958.png Bewerkt: 9 mei 2010 door GwnHugo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? Zekers Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Designen in powerpoint, echt fout. Gaan er nu 2 tutorials komen over dit onderwerp? @ GwnHugo: Je had dat wit beter niet weg kunnen halen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Hopelijk is deze beter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Designen in powerpoint, echt fout. =O ! Gaan er nu 2 tutorials komen over dit onderwerp? Ja, als 't mag van jou? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 Hopelijk is deze beter. Ja, een stuk beter!! Thx man! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
llllllllll Geplaatst: 10 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2010 (bewerkt) In mijn signature gebruikte font weet ik zo snel niet. Die van GTAForum text is gewoon het font van deze tutorial (Pricefont dacht ik). Je gebruikt Luna Bar in je sig. Hier is mijn outcome. Hoe vinden jullie hem? Traditiegetrouw niet in Photoshop maar in PowerPoint (2010). Iemand geïnteresseerd in een tut? o, ja ik ik ik ik Bewerkt: 11 mei 2010 door llllllllll Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.