Hakan032 Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2010 Kan iemand een TBOGT text ofzo voor mij maken?? Als tekst wil ik graag: Hakan Heel simpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 op de manier van de tutorial of op een andere manier (dat ie er echt anders uit ziet, buiten ander lettertype en andere kleuren want als je dat wil kun je dat ook zeggen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Kan iemand een TBOGT text ofzo voor mij maken?? Als tekst wil ik graag: Hakan Heel simpel Als je een aanvraag wilt kan je dat hier aanvragen. Dit topic gaat over vragen en opmerkingen over de tutorial. Anders wordt het hier zo'n zooitje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Moet er eigenlijk niet zo'n ster bij om het af te maken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drunk Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Hey, ik gebruik de Nederlandse versie van Photoshop CS3 en begrijp het "Glas effect" niet zo goed. Wat betekent "rasterize layer"? is dit 'de laag omzetten in pixels"? Drunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 Ja, Rasterize layer > laag omzetten in pixels. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drunk Geplaatst: 15 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 15 mei 2010 (bewerkt) Ja, Rasterize layer > laag omzetten in pixels. dankje, maar die "elliptical tool" is toch een ovaal selectiekader? als ik je laatste stappen opvolg krijg ik mijn tekst ondersteboven weer gegeven... Drunk EDIT: is gelukt kan ook wat photoshoppen dankje Kai! Bewerkt: 15 mei 2010 door Drunk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thomas1010 Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 (bewerkt) Hier is de uitkomst na een jaar niet meer photoshoppen . Ik deed da zonder de spiegeleffect want ik vind die spiegeleffect eigenlijk lelijk. EDIT En ik weet niet ho in godsnaam ik die witte achtergrond moet wegdoen. Bewerkt: 16 mei 2010 door thomas1010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TomHagen Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 16 mei 2010 EDIT En ik weet niet ho in godsnaam ik die witte achtergrond moet wegdoen. In je Layers venstertje de onderste layer (Standaard Background in het wit) uitvinken. Dan krijg je van die grijze blokjes erachter, maar dat zie je dus niet meer als je hem als png opslaat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 18 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb er even nog wat mee geprobeerd. Dit was het resultaat: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LSDesign Geplaatst: 19 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 19 mei 2010 (bewerkt) Hier even een mini-tut voor de mensen waarbij het glaseffect niet wil lukken. Je maakt eerst een vorm met je pentool, dan selecteer je en maak je een nieuwe layer, je pakt een zachte, witte brush van ongeveer 100/200 pixels en dan brush je langzaam langs het onderste randje van je selectie. Als laatste doe je de opacity naar beneden en klaar! (voor resultaat zie mijn sig (ja ik heb de selectie wat zachter gemaakt, maar het is aangeraden om 0.3 px te doen)) Bewerkt: 19 mei 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 25 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 25 mei 2010 (bewerkt) Hier even een mini-tut voor de mensen waarbij het glaseffect niet wil lukken. Je maakt eerst een vorm met je pentool, dan selecteer je en maak je een nieuwe layer, je pakt een zachte, witte brush van ongeveer 100/200 pixels en dan brush je langzaam langs het onderste randje van je selectie. Als laatste doe je de opacity naar beneden en klaar! (voor resultaat zie mijn sig (ja ik heb de selectie wat zachter gemaakt, maar het is aangeraden om 0.3 px te doen)) [Edit]Sorry voor de bump![Edit] Hm, die vond de uitleg van Kai-Shockwave iets duidelijker, maar ik heb wel vaker met PS gewerkt Mijn resultaat: Sorry voor de achtergrond Bedankt Kai!! Bewerkt: 25 mei 2010 door Mark B. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
huseyink Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 (bewerkt) ik kan er geen maken Bewerkt: 30 mei 2010 door huseyink Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Die van Firefighter: V.S Die van mij: Bij mij gaat die glas laag ook over de gloed heen, kun je dat verhelpen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 ik kan er geen maken Hoezo niet? PB me ff Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.