Kloep Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Hoezo niet? PB me ff Het is handiger om het gewoon hier te plaatsen, dan kunnen we allemaal helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FireFighter Geplaatst: 30 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 30 mei 2010 Die van Firefighter: V.S Die van mij: Bij mij gaat die glas laag ook over de gloed heen, kun je dat verhelpen? それはどういうことですか? Wat bedoel je precies? Ik begrijp je zin niet echt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
huseyink Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 bij mij lukt het niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Als je aangeeft wat precies niet lukt kunnen we je helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
huseyink Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Als je aangeeft wat precies niet lukt kunnen we je helpen. ok als ik het bestand dowlowd zegt hij het bestand is beschadigd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Je moet het bestand niet proberen te openen, maar je moet hem installeren (het is een font(lettertype)). In Windows Vista en 7: Rechtermuisknop klikken en klikken op Installeren. In Windows XP: Kopieer het gedownloade bestand naar Deze Computer -> Configuratiescherm -> Lettertypes (Fonts) (of ergens hier in de buurt, weet niet meer precies waar het was). Denk er wel aan, dat je het bestand moet uitpakken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Die van Firefighter: V.S Die van mij: Bij mij gaat die glas laag ook over de gloed heen, kun je dat verhelpen? それはどういうことですか? Wat bedoel je precies? Ik begrijp je zin niet echt. Je hebt toch die gloed om je naam hé? Wel zijn glas effect werkt ook op die rand, maar dan op een minder mooie manier. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 1 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 1 juni 2010 Die van Firefighter: V.S Die van mij: Bij mij gaat die glas laag ook over de gloed heen, kun je dat verhelpen? それはどういうことですか? Wat bedoel je precies? Ik begrijp je zin niet echt. Je hebt toch die gloed om je naam hé? Wel zijn glas effect werkt ook op die rand, maar dan op een minder mooie manier. Jouw zin snap ik ook niet echt hoor Maargoed dji-unit, heb je die glans layer wel op de goed plaats staan? Wellicht dat de layer onder de gloed laag moet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 2 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juni 2010 Voor het glas-effect moet je niet het gehele object met die gloed pakken, maar alleen de tekst (zonder gloed). Daarop moet je het glas-effect plakken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 juni 2010 Dat heb ik ook gedaan, denk ik zelf :l En ik vind mijn zin heel makkelijk hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mas187 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 weet er iemand hoe ik de achtergrond weg doe? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kloep Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 *afbeelding* weet er iemand hoe ik de achtergrond weg doe? Ja, ik. Zorg ervoor dat je in Photoshop geen achtergrond hebt, en sla hem op als .PNG. In .JPG wordt er automatisch een witte BG bij gezet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Timothy Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 Kies bij een nieuw bestand (Ctrl + N) bij Background contents voor Transparent @ Kloep: zie dit als een uitbreiding op Kloeps "zorg dat je geen achtergrond hebt". Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mas187 Geplaatst: 10 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 juni 2010 ty kloep en vwo-er Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 18 juni 2010 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2010 De mijne: PS: Mijn naam is Bram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.