p-p Geplaatst: 2 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2010 *bump* tadaa thanks kai-shockwave!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
XstyloX Geplaatst: 9 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2010 zekers goeie tutorial! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
proaz Geplaatst: 14 juli 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 juli 2010 goede tutorial aleen misschien iets meer aandacht besteden aan het "glas effect" en uhmm ik zou tog sweren dat er sterretjes/ligteffecten bij horen, zo is de mijne geworden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Hoe werkt dit bij de nederlandse photoshop versie? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Hoe werkt dit bij de nederlandse photoshop versie? Hetzelfde, maar dan Nederlandse woorden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Als je een aantal woorden niet snapt in de tutorial i.v.m. de Nederlandse versie dan kan je dat hier vragen, dan leggen we het voor je uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Hoe werkt dit bij de nederlandse photoshop versie? Hetzelfde, maar dan Nederlandse woorden. ik kan het niet vinden. Dit zijn de mogelijke acties: supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Als je op dit moment bij Stap 4 zit dan moet je rechtermuisknop doen op je tekst-laag en kiezen voor "Opties Voor Overvloeien". Als je er niet uitkomt met woorden staat hier een heel handige lijst. Daar zijn alle Engelse namen vertaald naar het Nederlands. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Wat is die tekst laag en hoe kom ik daar? moet ik dat doen tijdens het typen of als ik daaarna op het verplaats tooltje klik? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 6 september 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Bovenin: Venster > lagen. Zorg dat die ieder geval aan staat als je die niet ziet. Daarna op je tekst laag. Een tekst laag herken je aan het T icoontje voor de lag. Zie hieronder: Op je tekstlaag rechtermuis. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 6 september 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 september 2010 Heb ik aan staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zwierd Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 wat vinden jullie van die? ;p nou zonder jou, en bv_1993 was het niet gelukt hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
matt Geplaatst: 3 december 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 december 2010 Goeie tutorial! Outcome: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 12 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 12 januari 2011 *Bumpje* Mijn outcome is een beetje fucked. Heb dan ook geen enkele stap gevolgd van dit topic maar een beetje via eigen idee gemaakt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GuitarGuy666 Geplaatst: 15 januari 2011 Rapport Share Geplaatst: 15 januari 2011 (bewerkt) Ik heb er gelijk een sig bij gemaakt: Bewerkt: 15 januari 2011 door supergtagamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.