Tim Geplaatst: 17 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2003 Ik hoor allemaal verhalen van dat je in GTa vice city zo hoog als je wilt kunt gaan vliegen met een tank met een code. Op de PC kom je wel hoog maar dan ga je met een duik naar benden. en kun je niet de top halen van het hoogste gebouw Waarom werkt dit niet, is dat misschien alleen op de PS2 :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
djbob Geplaatst: 17 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 17 december 2003 misschien omdat erbij de ander een mod isgebruikt;?? o nee want je bedoelt ps 2 : de tank invice city gaat langzamr en met de code comeflywithme vliegjeniej echt goed. IK zou een mod of car replace file gebruikene Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtaverslaafde Geplaatst: 18 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 18 december 2003 ik weet het denk ik tim je moet de 6 ingedrukt houden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tim Geplaatst: 18 december 2003 Auteur Rapport Share Geplaatst: 18 december 2003 Nee toch nie dan gaatie gewoon omhoog, en alsje dan niet hoog bent dan flikkert de wagen met 90 graden naar benden! B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rwesterh Geplaatst: 25 december 2003 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2003 Maar een tank is niet zo geweldig om mee te vliegen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamarkt Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Maar een tank is niet zo geweldig om mee te vliegen... de tank is wel geweldig om te vliegen, je gebruikt het kanon om sneler te gaaan maar het probleem is dat hij meteen te stijl omhoog gaat (heb ik ook gehad)dus rustig omhoog gaan is het beste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Maar een tank is niet zo geweldig om mee te vliegen... de tank is wel geweldig om te vliegen, je gebruikt het kanon om sneler te gaaan maar het probleem is dat hij meteen te stijl omhoog gaat (heb ik ook gehad)dus rustig omhoog gaan is het beste Eigenlijk moet je geen cheats gebruiken dan kan je het niet meer 100% uitspelen Maar dan moet je het kanon van de tank draaien! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
megamarkt Geplaatst: 16 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 oktober 2004 Maar een tank is niet zo geweldig om mee te vliegen... de tank is wel geweldig om te vliegen, je gebruikt het kanon om sneler te gaaan maar het probleem is dat hij meteen te stijl omhoog gaat (heb ik ook gehad)dus rustig omhoog gaan is het beste Eigenlijk moet je geen cheats gebruiken dan kan je het niet meer 100% uitspelen Maar dan moet je het kanon van de tank draaien! ja dta doe ik ook zo vlieg ik naar het 2de eiland en daar land ik op de landingsbaan van het vliegeveld ik schrok me wel eens doodm toen dat een vliegtuig opsteeg ik vond het wel raar toen ik er gewoon door??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick Geplaatst: 18 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 oktober 2004 Ja dat is zo maar die stilstaan gaat dat niet mee! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Waarom zo moeilijk doen met die Tank? Met de Skimmer kan je, na wat oefenen, ook heel hoog komen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 19 oktober 2004 Rapport Share Geplaatst: 19 oktober 2004 Misschien is het leuker als je eens met iets anders vlieg als de skimmer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.