Jump to content

PS3 HELP


Coen_GTA

Recommended Posts

Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Ik heb een PSN account aangemaakt en als ik wil inloggen op mijn PSN op de PS3 dan zegt hij dat ik niet met een ander account kan aanmelden?

Kan iemand mij helpen, zoja plaats dan een berichtje hier of op mijn profiel.

Ik zou graag willen multiplayeren.

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo,

Kan iemand mij helpen?

Ik heb een PSN account aangemaakt en als ik wil inloggen op mijn PSN op de PS3 dan zegt hij dat ik niet met een ander account kan aanmelden?

Kan iemand mij helpen, zoja plaats dan een berichtje hier of op mijn profiel.

Ik zou graag willen multiplayeren.

Heb je al een PSN account op je account van je PS3?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk he twel want ik had hem op www.playstation.com aangemaakt.

Je kan dacht ik maar één PSN account hebben per PS3 account. Verbeter mij als ik het fout heb. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Wat voor leeftijd heb je ingevuld? Als je je huidige leeftijd (13) hebt ingetoetst, vragen ze vaak om een soort 'validatie' van je ouder(s). Dit bestaat uit alleen een e-mailadres. Je moet dit een van je ouders laten invullen. Maakt niet uit wie. Degene die zijn/haar e-mailadres heeft ingevuld, krijgt een bericht per e-mail. Daarin zit een validatielink waarop je moeder en/of vader klikken. Als dat is gebeurt, is je account geactiveerd en zal je hem als het goed is kunnen gebruiken.;) Werkt dit nog niet, meld dit dan hier.:tu: Dan kan ik je (hopelijk) verder helpen. Hopelijk heb ik je hiermee voldoende geholpen.:Y

Overigens hoort dit topic in de Consoles & Game Events fora. Maar een moderator zal dit topic vanzelf verplaatsen.;)

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hier zo'n haat aan.

Hij werkt niet ik heb alles ingevoerd e.d. maar hij zegt telkens u kunt zich niet met een ander account aanmelden.

HELP(stresst me out)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...