Jump to content

soort monitor zoeken


max_gtafreak

Recommended Posts

Hallo , een vriend van me heeft gisteren gemerkt dat er een grote scheur in zijn monitor zit. nou wil hij het het liefst vervangen i.p.v een nieuwe laptop te kopen. ik heb even voor hem gekeken op de HP website , maar er staan verschillende soorten monitoren . hoe weet ik welke het goede is ? Hij heeft een HP 6730b.

PS: ik heb ergens gelezen dat je dat kunt vinden via beeldscherm resolutie of zoiets dergelijks , is dit waar?

Link to comment
Delen op andere websites

oké , bedankt. maar zou je het ook gewoon bij de locale computer winkel kunnen laten doen?

ja dat kan, maar als je nog garantie hebt zal ik het sowieso bij hp laten doen, in een winkel heb je niks hieraan als hij daar niet is gekocht

Link to comment
Delen op andere websites

oké , bedankt. maar zou je het ook gewoon bij de locale computer winkel kunnen laten doen?

ja dat kan, maar als je nog garantie hebt zal ik het sowieso bij hp laten doen, in een winkel heb je niks hieraan als hij daar niet is gekocht

en anders kan je als je een VGA/DVI aansluiting hebt je normale PC beeldscherm aansluiten, als je die hebt natuurlijk :puh: oh, zit ik te bumpen zonder dat ik het merk nosmile.gif

Bewerkt: door Casss
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...