max_gtafreak Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Hallo , een vriend van me heeft gisteren gemerkt dat er een grote scheur in zijn monitor zit. nou wil hij het het liefst vervangen i.p.v een nieuwe laptop te kopen. ik heb even voor hem gekeken op de HP website , maar er staan verschillende soorten monitoren . hoe weet ik welke het goede is ? Hij heeft een HP 6730b. PS: ik heb ergens gelezen dat je dat kunt vinden via beeldscherm resolutie of zoiets dergelijks , is dit waar? Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Contact opnemen met HP en je beroepen op de garantie. Heb je die niet meer kun je hem alsnog laten repareren bij HP. Reageren
max_gtafreak Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 oké , bedankt. maar zou je het ook gewoon bij de locale computer winkel kunnen laten doen? Reageren
wesley123 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 oké , bedankt. maar zou je het ook gewoon bij de locale computer winkel kunnen laten doen? ja dat kan, maar als je nog garantie hebt zal ik het sowieso bij hp laten doen, in een winkel heb je niks hieraan als hij daar niet is gekocht Reageren
Casss Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 (bewerkt) oké , bedankt. maar zou je het ook gewoon bij de locale computer winkel kunnen laten doen? ja dat kan, maar als je nog garantie hebt zal ik het sowieso bij hp laten doen, in een winkel heb je niks hieraan als hij daar niet is gekocht en anders kan je als je een VGA/DVI aansluiting hebt je normale PC beeldscherm aansluiten, als je die hebt natuurlijk oh, zit ik te bumpen zonder dat ik het merk Bewerkt: 9 mei 2010 door Casss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.