Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 In de nachtclubs kun je van die Champagne drinkwedstrijden houden waarbij je eerst moet schudden en dan kun je die mensen natspuiten. Daarna moet je zo snel mogelijk je fles leegdrinken maar hoe hard ik ook rondjes draai, ik krijg mijn champagne niet op. Ik draai gewoon op hetzelfde moment mee samen met dat ding wat linksonder rondjes draait maar er gebeurt helemaal niks. De eerste keer dat ik champagne heb gedronken lukte het wel maar sindsdien kan ik geen champagne meer drinken. Iemand een idee hoe dit komt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Als je gewoon het ritme volgt zou het geen probleem moeten zijn. Vergeet niet dat je te langzaam kan gaan zonder dat het spel dit opmerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ik ga gewoon met het ritme mee. Ik heb het langzaam, normaal en snel geprobeerd maar niks werkt. Bewerkt: 3 mei 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik ga gewoon met het ritme mee. Ik heb het langzaam, normaal en snel geprobeerd maar niks werkt. Op welk platform speel je? Gebruik je wel de juiste analog stick? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik speel het op de pc en ik gebruik gewoon een muis. De 1e keer lukte het wel om het op te drinken maar sindsdien niet meer en ik weet niet waarom. Ik doe gewoon hetzelfde als de 1e keer maar er gebeurt niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik speel het op de pc en ik gebruik gewoon een muis. De 1e keer lukte het wel om het op te drinken maar sindsdien niet meer en ik weet niet waarom. Ik doe gewoon hetzelfde als de 1e keer maar er gebeurt niks Ik gebruik gamepad op de pc en dat valt goed mee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik kan met de muis ook gewoon goed spelen behalve dan het probleem met champagne drinken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik kan met de muis ook gewoon goed spelen behalve dan het probleem met champagne drinken En je muis werkt perfect normaal? Is het een lasermuis? Een draadloze? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Let eens erg goed op dat rondje dat draait. Nu moet je blijven kijken daarna en dan met je muis ronddraaien zodat je in je gedachten ziet dat de cursor er precies over dat rondje beweegd. Als je me een beetje begrijpt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno91 Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ik kan met de muis ook gewoon goed spelen behalve dan het probleem met champagne drinken En je muis werkt perfect normaal? Is het een lasermuis? Een draadloze? Microsoft Wireless Optical Mouse 2000 en hij werkt gewoon perfect Let eens erg goed op dat rondje dat draait. Nu moet je blijven kijken daarna en dan met je muis ronddraaien zodat je in je gedachten ziet dat de cursor er precies over dat rondje beweegd. Als je me een beetje begrijpt. Ik weet wat je bedoelt het lukte mij de 1e keer wel maar nu niet meer terwijl er niks is veranderd Bewerkt: 3 mei 2010 door Jarno91 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Ik heb dezelfde muis en het zou gewoon moeten werken. Zijn die champagne-battles nodig voor de 100%? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Nee, ze zijn niet nodig voor de 100%. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Dan zou ik ze gewoon niet doen. Het zorgt alleen maar voor frustratie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Als het lukt is het leuk hoor, vooral als je op dat eilandje wakker wordt en je gaat zwemmen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Dan kun je ook gewoon shots drinken. Dat gaat sneller en het is makkelijker. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.