Jump to content

Champagne-drinkwedstrijden


Jarno91

Recommended Posts

In de nachtclubs kun je van die Champagne drinkwedstrijden houden waarbij je eerst moet schudden en dan kun je die mensen natspuiten. Daarna moet je zo snel mogelijk je fles leegdrinken maar hoe hard ik ook rondjes draai, ik krijg mijn champagne niet op. Ik draai gewoon op hetzelfde moment mee samen met dat ding wat linksonder rondjes draait maar er gebeurt helemaal niks. De eerste keer dat ik champagne heb gedronken lukte het wel maar sindsdien kan ik geen champagne meer drinken.

Iemand een idee hoe dit komt?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het op de pc en ik gebruik gewoon een muis. De 1e keer lukte het wel om het op te drinken maar sindsdien niet meer en ik weet niet waarom. Ik doe gewoon hetzelfde als de 1e keer maar er gebeurt niks

Link to comment
Delen op andere websites

Ik speel het op de pc en ik gebruik gewoon een muis. De 1e keer lukte het wel om het op te drinken maar sindsdien niet meer en ik weet niet waarom. Ik doe gewoon hetzelfde als de 1e keer maar er gebeurt niks

Ik gebruik gamepad op de pc en dat valt goed mee :clown:

Link to comment
Delen op andere websites

Let eens erg goed op dat rondje dat draait. Nu moet je blijven kijken daarna en dan met je muis ronddraaien zodat je in je gedachten ziet dat de cursor er precies over dat rondje beweegd. Als je me een beetje begrijpt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan met de muis ook gewoon goed spelen behalve dan het probleem met champagne drinken

En je muis werkt perfect normaal? Is het een lasermuis? Een draadloze?

306.microsoft_wireless_optical_mouse_2000.jpg

Microsoft Wireless Optical Mouse 2000 en hij werkt gewoon perfect ;)

Let eens erg goed op dat rondje dat draait. Nu moet je blijven kijken daarna en dan met je muis ronddraaien zodat je in je gedachten ziet dat de cursor er precies over dat rondje beweegd. Als je me een beetje begrijpt.

Ik weet wat je bedoelt het lukte mij de 1e keer wel maar nu niet meer terwijl er niks is veranderd

Bewerkt: door Jarno91
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...