Jump to content

Als ik MTA opstart:

Recommended Posts

Geplaatst:

Bedankt, maar ik zit met een fout. Ik moet alleen Mosearch aanvinken, maar die staat er niet! :?

Maar ik heb al de makers van die informatie geinformeerd over mijn probleem. Ik zal denk ik binnenkort antwoord krijgen.

Als je het hebt met MTA en SA-MP, zal het niet hun probleem zijn, eerder je eigen.

Geplaatst:

Bedankt, maar ik zit met een fout. Ik moet alleen Mosearch aanvinken, maar die staat er niet! :?

Maar ik heb al de makers van die informatie geinformeerd over mijn probleem. Ik zal denk ik binnenkort antwoord krijgen.

Als je het hebt met MTA en SA-MP, zal het niet hun probleem zijn, eerder je eigen.

Sorry hoor, Maar ik adviseer je een extreme hersentraining.

Het zal aan de computer liggen. Ik ben toch geen computerexpert. :duh:

En als 'klant' heb ik recht op hulp. Want anders zou je ze kunnen aanklagen voor fraude. 8)

Geplaatst:

Sorry hoor, Maar ik adviseer je een extreme hersentraining.

Het zal aan de computer liggen. Ik ben toch geen computerexpert. :duh:

En als 'klant' heb ik recht op hulp. Want anders zou je ze kunnen aanklagen voor fraude. 8)

Gaan we bijdehand doen? Ik zeg dat het misschien aan je eigen ligt, misschien bedoel ik je computer daarmee?! Als je het probleem hebt met MTA, SA-MP en Soloplay. Dan zou het denk ik niet de schuld zijn van de developers? :7

Geplaatst: (bewerkt)

Als er een fout in t spel ligt, Denk maar vandaag erover na of dat dan mijn fout is. :cya:

OK, dus in GTA Sa zitten er ook fouten: bv clithes. Ga je Rockstar North dan ook aanklagen omdat er clithes in zitten, ga je gang, veel aandacht zal je wel niet krijgen dan. Want :O stel nu toch eens voor dat je PC ontploft door een clith in GTA SA, dat risico wil je toch niet lopen.

Zo kan je natuurlijk met allerlei dingen beginnen hé.

Trouwens MTA is niet aansprakelijk voor enige problemen met je PC ivm MTA.

Bewerkt: door Freaksken
  • 2 weken later...
Geplaatst:

Ja, MTA is niet aansprakelijk, en die hele lap tekst heb je gelezen en geaccepteerd bij het installeren van MTA.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...