Jump to content

Missie's opnieuw spelen.


Marc1994

Recommended Posts

Hoe kan ik missie's herstarten? Ik wil namenlijk de ( prachtige ) gele hummer van Playboy X, en die is alleen in de missie van hem te krijgen, dus hoe kan ik dat doen? ( PS. Hij is al dood. ) En ik heb de PC versie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan alleen missies overnieuw spelen als je ze faalt. In TBoGT kun je alle missies naspelen als je de story hebt uitgespeelt, maar dat kan niet in IV en TLaD. Gebruik een carspawner.

Dus het is echt niet mogelijk als hij al gedaan is en je al verder in het spel bent? En waar kan ik een GTa 4 carspawner anders vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

nee helaas niet wat je wel kan proberen is een hummer stellen en naar de spuitenrij gaat tot hij geel is

Is dat wel mogelijk? Want ik denk dat geel wel een hele zeldzame kleur is voor een Pay en Spray.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan geen gele kleur krijgen bij de Pay ´n Spray. Voor Stevie´s Car Theft moet je een Patriot jatten met die gele paintjob en een Amerikaanse vlag erop. Je kan proberen die alsnog te bemachigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je kan geen gele kleur krijgen bij de Pay ´n Spray. Voor Stevie´s Car Theft moet je een Patriot jatten met die gele paintjob en een Amerikaanse vlag erop. Je kan proberen die alsnog te bemachigen.

Hoe kan ik dan die vlag eraf halen?

E: Of is er een trainer zodat je missie's opnieuw kan doen?

Bewerkt: door Marc1994
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan geen missies overnieuw doen in gta IV behalve in TBoGT Je kan het alleen doen als je het niet behaald of je moet een nieuw game starten, maar ik denk niet dat je dat graag wilt doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik dan die vlag eraf halen?

Je kan die vlag er niet zomaar afhalen, daarbij is dit niet gewoon geel maar een goude Patriot en goud is jammerlijk genoeg geen kleur voor de Hummer in de Pay'n'Spray. Als je de Patriot echt wilt zul je helemaal opnieuw moeten beginnen. Maar je hebt nog geluk dat het, relatief gezien,niet zo ver in de Storyline is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...