Beagle Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Download(mogelijk nog niet geaccepteerd).Veel plezier ermee en commentaar is altijd welkom (bijna verplicht) . Reageren
HA5H Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) [i m g] http://i379.photobucket.com/albums/oo231/Beagle-NL/promo-2.png[/i m g]Download(mogelijk nog niet geaccepteerd).Veel plezier ermee en commentaar is altijd welkom (bijna verplicht) . Komt er ook echt water uit? (a) Bewerkt: 3 mei 2010 door Beagle Quote v. afbeelding weggehaald. Reageren
Beagle Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Niet het particle effect water zoals uit de brandweerauto, maar wel een blauwe muzzle (die lichtflits uit een wapen wanneer je schiet). Reageren
Puma Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Nice gemaakt. Aan de ene kant heeft dat doorzichtige flesje wel wat, aan de andere kant is het een beetje lame dat het water niet klopt als het pistool naar beneden/boven gericht is. Het model zelf ziet er goed uit, niets op aan te merken. De texture vind ik nog wel een beetje saai, een logootje, meer verschillende kleuren of een hele lichte vorm van reflectie (vooral op het waterflesje, bijvoorbeeld) zou het misschien wel goed doen. Leuk om te zien dat je nog steeds bezighoudt met 'kleine' mods! Bewerkt: 3 mei 2010 door Puma Reageren
Sprunk Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Mooi gemaakt. Ik ben niet zo 'into the modding' maar dit is volgens mij echt een heel mooie als ik alle details zie. Ik had alleen wat meer verschillende kleuren aan dat ding gegeven. Het ziet er nu een beetje simpeltjes uit. Als ik een cijfer zou moeten geven, gaf ik een 8. Reageren
Basssss Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Leuk waterpistooltje. Eigelijk zou je een waterspuit geluidje moeten toevoegen, want volgens mij is 'pang, pang!' niet echt realistisch voor een waterpistool. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Ziet er onwijs goed uit! Misschien is het leuk om dmv cleo het brandweerauto particle effect eraan vast te maken. Ik weet niet of je verstand van cleo hebt, maar vaag staat me er iets van bij dat je dat gedaan hebt. Kutgw! Bewerkt: 3 mei 2010 door Bierbuikje Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Het ziet er echt geniaal uit, Beagle. Echt heel mooi, mijn complimenten. Reageren
Ferre Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Maar even je link gevolgd vanuit PHOGO. Het is een mooi wapen en met de shadow doet het me denken aan de models van Team Fortress 2. Alleen past die felgroene kleur niet zo bij de rest van het spel. Ik zou hem grijs maken met een oude texture, zodat het net lijkt alsof het standaard in het spel zit. Reageren
wannes12 Geplaatst: 23 juli 2010 Rapport Geplaatst: 23 juli 2010 In welk programma heb je het gemaakt? Reageren
EXIT Geplaatst: 25 juli 2010 Rapport Geplaatst: 25 juli 2010 ziet er best cool uit. alleen een beetje raar dat het water verticaal naar beneden staat als het wapen langs de zei wordt genomen. nu weet ik ook wel dat je dat niet kunt oplossen. (of toch, ik kan dat niet) en wat de kleuren betreft. een beetje raar maar zo zijn die dingen dan ook wel in het echt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.