Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Niet het particle effect water zoals uit de brandweerauto, maar wel een blauwe muzzle (die lichtflits uit een wapen wanneer je schiet).

Geplaatst: (bewerkt)

Nice gemaakt. Aan de ene kant heeft dat doorzichtige flesje wel wat, aan de andere kant is het een beetje lame dat het water niet klopt als het pistool naar beneden/boven gericht is. Het model zelf ziet er goed uit, niets op aan te merken. De texture vind ik nog wel een beetje saai, een logootje, meer verschillende kleuren of een hele lichte vorm van reflectie (vooral op het waterflesje, bijvoorbeeld) zou het misschien wel goed doen. Leuk om te zien dat je nog steeds bezighoudt met 'kleine' mods!

Bewerkt: door Puma
Geplaatst:

Mooi gemaakt. Ik ben niet zo 'into the modding' maar dit is volgens mij echt een heel mooie als ik alle details zie. Ik had alleen wat meer verschillende kleuren aan dat ding gegeven. Het ziet er nu een beetje simpeltjes uit.

Als ik een cijfer zou moeten geven, gaf ik een 8.

Geplaatst:

Leuk waterpistooltje. :bier: Eigelijk zou je een waterspuit geluidje moeten toevoegen, want volgens mij is 'pang, pang!' niet echt realistisch voor een waterpistool. :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er onwijs goed uit! Misschien is het leuk om dmv cleo het brandweerauto particle effect eraan vast te maken. Ik weet niet of je verstand van cleo hebt, maar vaag staat me er iets van bij dat je dat gedaan hebt.

Kutgw!

Bewerkt: door Bierbuikje
Geplaatst:

Maar even je link gevolgd vanuit PHOGO. :puh:

Het is een mooi wapen en met de shadow doet het me denken aan de models van Team Fortress 2. Alleen past die felgroene kleur niet zo bij de rest van het spel. Ik zou hem grijs maken met een oude texture, zodat het net lijkt alsof het standaard in het spel zit.

• 2 maanden later...
Geplaatst:

ziet er best cool uit.

alleen een beetje raar dat het water verticaal naar beneden staat als het wapen langs de zei wordt genomen.

nu weet ik ook wel dat je dat niet kunt oplossen. (of toch, ik kan dat niet)

en wat de kleuren betreft. een beetje raar maar zo zijn die dingen dan ook wel in het echt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...