Bartjex88 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 1 .Waar vind ik kart,Na welke misie 2.Waar vind ik Monster truck 3.Waar staat de ploeg voor achter de tractor? De map in walktrough klopt niet!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kraay Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 die klopt wel... :huh: heb je het wel uitgespeeld...daar kan het ook aan liggen. Of dat je een bepaalde missie nog moet halen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 1 .Waar vind ik kart,Na welke misie2.Waar vind ik Monster truck 3.Waar staat de ploeg voor achter de tractor? De map in walktrough klopt niet!! Ik denk dat de map wel klopt hoor. Of jij kijkt gewoon verkeerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 (bewerkt) De map in walktrough klopt niet!! de map in de Walktrough klopt wel Edit: al 2 die me voor waren :o Bewerkt: 21 juni 2005 door jowx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Kart krijg je volgens mij als je alles hebt uitgespeeld storyline ofzo. Monstertruck moet je stadion missies doen.. Daar kan je auto's achter doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 De Kart heb je na de missie Cut Troat Bussines. En er staat ook een Monster Truck in Flint County aan de brug daar van het strand van Los Santos aan die trailers die er staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 1.na de missie Cut Troat Bussines 2.http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...&name=monster_a of je date met michelle op ongeveer de helft krijg je die monster truck. of je wint de Race in het LS stadium (als beloning krijg je die truck) 3. hoe bedoel je ..kloppen de locaties niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DragonLord Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 1. Je kunt karten na een van de laatste missie's 2. In flint Counrty op een stuk grond met een hek eromheen 3. Die ploeg staat bijna overal in schuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 1. Je kunt karten na een van de laatste missie's 2. In flint Counrty op een stuk grond met een hek eromheen 3. Die ploeg staat bijna overal in schuren. ik geloof dat The Godfather al een goed antwoord heeft gegeven, dus laat deze tupic lekker rusten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.