Bierbuikje Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Gemaakt door mij. Ik hoop dat jullie tips, comments, kritiek en andere belangrijk bijdragen hebben. Het kan ook op deze manier. Bewerkt: 3 mei 2010 door Bierbuikje Reageren
Twister24 Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 (bewerkt) Gemaakt door mij. Ik hoop dat jullie tips, comments, kritiek en andere belangrijk bijdragen hebben. *plaatje* Het kan ook op deze manier. *plaatje* Mooi, alleen je moet echt goed kijken wil je zien wat er staat. Wel heel knap gemaakt! Een 8/10 Bewerkt: 7 mei 2010 door Twister24 Reageren
Flitskikker Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik zie het verschil niet tussen 1 en 2, maar ik vind het er wel prachtig uitzien! Vormen zijn mooi, de kleuren passen goed en het lettertype hoef ik ook niet over te klagen. 9/10 Reageren
Kloep Geplaatst: 7 mei 2010 Rapport Geplaatst: 7 mei 2010 Ik zie het verschil niet tussen 1 en 2 Als je goed naar de tekst kijkt, zie je een klein verschilletje in de kleuren. Dat geeft voor mij ook de doorslag (wat anders hè ) om versie 1 mooier te vinden. Verder prachtig werk, mooi de tekst in de stijl van de achtergrond gemaakt. Niks op aan te merken, prima. Een 9,5/10. Reageren
7ulian Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Nu ben ik een beetje sceptisch omdat omdat ik niet weet hoeveel zelf gemaakt / getekend is en hoeveel al bestond, maar daarnaast moet ik zeggen... ... dat dit het beste is sinds een hele tijd wat ik op dit forum ben tegengekomen. Met name V1 heeft een mooie compositie, mooie kleuren, goede dynamiek, ik ben echt onder de indruk! ik geef geen tienen dus daarom: 9¾ / 10 Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 9 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2010 Hey ja, goed gezocht. Bedankt dat je het even meldt en verder niets zegt over de outcome of zo. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.