Jump to content

GTA IV / Lost & Damned / Ballad of Gay Tony


hendrik14

Recommended Posts

Ik wou weten hoe het nu precies zit met deze games.

ik heb gta iv. als ik nu lost & damned erbij koop is dit dan eigenlijk een compleet nieuwe game (dus als voorbeeld dat ik vice city koop en later san andres) of is dit dat het een uitbreiding is en zo ja, kan ik dan ook nog met de ouwe spelen dat ik eigenlijk voordat ik begin met spelen kan kiezen tussen een van de 2 characters of kan ik dan alleen nog maar met lost & damned spelen. en hoe zit het als ik Episodes from liberty city koop? :?

Graag een duidelijk uitgebreid antwoord met het liefst antwoord op al mijn (vele) vragen :engel:

Alvast bedankt!!! :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Lost & Damned / Ballad of Gay Tony

zijn uitbreidingen

maar met een ander hoofd persoonen maar wel in de zelfde map

en het is een ander verhaal

als ik jou was zal ik EFLC op dice kopen dan heb ze ze alle 2

het is een erg leuke game

met nieuwe wapens nieuwe voertuigen nieuwe verhalen

en de MP heeft ook een paar nieuwe modes

als je hem als DLC koopt dan heb je alleen de gene die je heb gedownload

maar als je hem op disce koopt heb je allebei te gelijk

Bewerkt: door dennis313
Link to comment
Delen op andere websites

Je kan trouwens ook gewoon met Niko spelen. Als je ze download, ga je naar new game en kan je kiezen welk spel/uitbreiding je wilt spelen. Als je de EFLC op een cd koopt dan krijg je wanneer je het spel opstart de keuze welke uitbreiding je wilt spelen. Als je EFLC koopt en geen GTA IV hebt kan je alleen de episodes spelen. Als je de uitbreidingen wilt downloaden heb je GTA IV nodig. Hopelijk helpt dit een beetje.

Bewerkt: door S.W.A.T.
Link to comment
Delen op andere websites

AeroCool (gast)

Je kan trouwens ook gewoon met Niko spelen. Als je ze download, ga je naar new game en kan je kiezen welk spel/uitbreiding je wilt spelen. Als je de EFLC op een cd koopt dan krijg je wanneer je het spel opstart de keuze welke uitbreiding je wilt spelen. Als je EFLC koopt en geen GTA IV hebt kan je alleen de episodes spelen. Als je de uitbreidingen wilt downloaden heb je GTA IV nodig. Hopelijk helpt dit een beetje.

je kan hem ook op DVD hebben als je IV wel hebt maar dan moet je je wel steets de dvd wisselen als je gewoone IV of EFLC wil doen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...