GTAgangsta Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Hallo allemaal, Gister kwam ik aan bij de laatste missie van GTA IV, nadat ik de keuze Revenge had gemaakt. De missie is eigenlijk niet zo moeilijk, alleen als ik van de crossmotor naar de helicopter toe jump, krijg ik het steeds niet voor elkaar om Niko in de heli te laten klimmen. Er staat dan dat ik spatiebalk snel achter elkaar moet indrukken. Dat doe ik dus ook. Maar toch klimt niko niet in de heli. Weet iemand hoe ik Niko wel in de heli kan laten klimmen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scarface92 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 Het is de bedoeling om kort en snel achter elkaar de Spatiebalk in te drukken. Als je snel genoeg bent zal Niko uiteindelijk de controle van de Annihilator overnemen. Probeer het gewoon een aantal keer, het moet op een gegeven moment toch lukken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) niet je spatie ingedrukt houden maar snel en kort achter elkaar drukken Bewerkt: 3 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 heb je hoge FPS? probeer dan met FRAPS te filmen zodat de FPS omlaag gaat, want dan lukt het wel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAgangsta Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 heb je hoge FPS? probeer dan met FRAPS te filmen zodat de FPS omlaag gaat, want dan lukt het wel. Ik heb vrij hoge FPS. Meestal 40-50. Hoezo gaat het wel goed als FPS omlaag gaan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Weet ik niet precies. Waarschijnlijk omdat de game je spatie checkt samen met de FPS. Een beetje moeilijk uit te leggen. heb je het al geprobeerd? Ik zou het wel doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.