Visser23 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Mijn tweede en derde creatie met Photoshop CS5: Misa Campo: Zlatan Ibrahimovic: Reageren
Kloep Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 Ziet er leuk uit als geheel, toch een minpuntje. De achtergrond is voor een groot gedeelte zwart, ik had dit wat meer in de kleur van de render gedaan, wat bij de lichteffecten wel mooi is gedaan. De tekst is in een mooie passende font gedaan, en de eerste letter in de kleur van de render ziet er ook goed uit. En dan de dubbele border is iets waar ik heel erg van houd, zo goed als op elk design, zo ook op deze. Op de achtergrondkleur na, heb ik er eigenlijk niks op aan te merken. Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Bedankt voor je rate! Je hebt helemaal gelijk over de achtergrond. Ik heb nu een andere signature gemaakt, met Zlatan Ibrahimovic als render. De achtergrond kleur heb ik een beetje meer aangepast. Is dit beter? Nog meer Rates&Tips op deze twee sigs? Reageren
Jeremy. Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Voor je 2e en 3e signature vind ik ze zeker mooi! Ik begin wel eerst even over Misa Campo. Ik vind hem mooi alleen de achtergrond is te donker dat geeft het een beetje een saaie uitstraling, ik vind je effecten rond de render wel mooi gedaan daar kunnen veel mensen wat van leren vooral als je het al zo snel kan. Ik vind je border (rand om de siganture) niet echt mooi je kunt beter een stroke van 1 px gewoon zwart gebruiken na mijn gevoel. De tekst zou ik persoonlijk wat simpeler doen, en een andere plek geven bijvoorbeeld ongeveer bij haar linker arm bij de elleboog. en dan weinig effecten aangeven mooi kleurtje uitkiezen en vooral kleiner maken. Ik geef je over het algemeen een 6.5/10. Die van zlatan vind ik persoonlijk een stuk mooier omdat je de kleuren van de render gebruikt oor de achtergrond. Alleen vind ik deze te pixel achtig vooral de achtergrond. Voor de rest weer de tekst en de border vind ik persoonlijk minder mooi ik zou hier de tekst meer bij zijn rechter arm doen. Voor de rest een 7/10! Goed gedaan, ik hoop nog meer van je te zien! Reageren
Visser23 Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Het zijn niet mijn 2e en 3e signatures in totaal hoor, maar alleen met CS5. Ik had eerst CS2. Het is dus wel even wennen met alle nieuwe tools etc. Allereerst bedankt voor je rates en tips! De tekst is eigenlijk al heel simpel gedaan hoor, onderste zwart, deplicate. Tekst kleur van copy aanpassen naar wit met andere kleur. Onderste tekstlayer 1 px naar boven en naar rechts opschuiven. Daarnaast de border van 1 px, ik denk dat die wel erg dun is. Ik heb nu 3 en 4 pixels gebruikt bij de border en vind het qua dikte nog wel meevallen. Over de tekst Ik zou niet weten hoe ik dat moet doen, maar daar kom ik vast nog wel achter. Maar als ik de tekst ergens anders neer zet heb ik daar zo'n kale boel, wat ook wel jammer is. Nogmaals bedankt, ik zal eens kijken wat ik ermee kan doen! Reageren
Jeremy. Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Daar heb je wel een beetje gelijk in maar dan kort je de sig toch wat in? Maarja dat is vooral smaak verschil denk ik Reageren
KJF Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Ik heb het gevoel dat ze wat oversharpened zijn, en ook kan je tekst nog wel wat werk gebruiken. Maar wel een leuke render in de eerste *kwijl*. P.S Misa Campo heeft nederlands bloed Reageren
BoerBanaan Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Ik zal die van Zlatan wel ff beoordelen > Ik vind hem mooi geworden, effecten zijn prima gelukt, tekst ziet er goed uit en ik vind de dubbele border ook wel mooi staan. Maar ik vind hem wel veel te breed, ik zou de volgende keer een signature van 350x150 maken, want nu vind ik de hoeken ietwat saai. En zoals Jeremy al zei, iets minder noise, want dat maakt hem er niet echt mooier op. KUTGW! Een mooie 7/10 Reageren
jellemuis Geplaatst: 13 mei 2010 Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 heb je dit met een tut gemaakt? het ziet er echt mooi uit, mag ik de link van de tut hebben?? en als je geen tut hebt gebruikt wil je die dan maken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.