Jump to content

Favoriete iPod/iPhone apps


Remcconen

Recommended Posts

Een, in mijn ogen, zeer duidelijk topic. Wat zijn jou favoriete iPod/iPhone apps? Geef ook aan wat voor app het is. Desnoods met een reden.

- Unblock Me (game). Zeer verslavend en genoeg levels voor weken speelplezier.

- Tap Tap (game). Leuk muzikaal spel en goed voor je reactie.

- Hyves/eBuddy (chat). Spreekt voor zich. :Y

- Fokke & Sukke. Dagelijks een nieuwe F&S strip.

- Loesje. Dagelijks een nieuwe 'Loesje' uitspraak.

Brand los.

Bewerkt: door Remcconen
Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij Unlock Me, Chinatown Wars (game), eBuddy en dat spelletje dat je een propje in de prullebak moet gooien.

Dat laatste heet paper flick. :)

Ik vind Angry Birds zeer verslavend. Also, TZG had al een soortgelijk topic.

Klik

Link to comment
Delen op andere websites

DOODLE JUMP!!!!!!!

Waarschuwing: Eenmaal gedownload levert Ipod Autisme op, je wilt gewoon zo hoog en hoog mogenlijk komen... :$

Record = 33000, vriend van mij heeft 35000,, kan ik niet tegen :-(

Link to comment
Delen op andere websites

- Grand Theft Auto: Chinatown Wars;

- eBuddy;

- Hyves;

- Camera Genius; (met nieuwe updat kun je zelfs filmen met Apple iPhone 3G!)

- iCarRadio;

- Remote; (soort afstandsbediening voor iTunes)

- eShaver. (scheerapparaat :7)

Link to comment
Delen op andere websites

DOODLE JUMP!!!!!!!

Waarschuwing: Eenmaal gedownload levert Ipod Autisme op, je wilt gewoon zo hoog en hoog mogenlijk komen... :$

Record = 33000, vriend van mij heeft 35000,, kan ik niet tegen :-(

46.000 hier zo, beat that.

Link to comment
Delen op andere websites

DOODLE JUMP!!!!!!!

Waarschuwing: Eenmaal gedownload levert Ipod Autisme op, je wilt gewoon zo hoog en hoog mogenlijk komen... :$

Record = 33000, vriend van mij heeft 35000,, kan ik niet tegen :-(

46.000 hier zo, beat that.

73.000 Beat it.... :7

Ontopic: Ik houd van Angry Birds, Zombie Smash, Rat on a Scooter XL, DoodleJump en iBeer...

Trouwens, weet iemand hoe ik als achtergrond van mijn iPod Touch 32 Gig dat gebroken glas krijg. Het lijkt alsof er doorheen geschoten is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...
  • 2 weken later...

Ik vind What'sapp best wel handig, veel vrienden van me hebben dat, en dan sms je gewoon gratis met ze.. :puh:

Dat kan ook met ping, en met de nieuwe ping kun je zelfs foto's/filmpjes/geluidsopnames gratis versturen. :Y Verder vind ik Shazam wel handig, als je een goed nummer op de radio in de auto hoort laat je hem even een paar seconden opnemen en je weet gelijk de titel, artiest(en) en album. In sommige gevallen zoekt hij zelfs biografie, discografie en youtube filmpjes op :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind What'sapp best wel handig, veel vrienden van me hebben dat, en dan sms je gewoon gratis met ze.. :puh:

Dat kan ook met ping, en met de nieuwe ping kun je zelfs foto's/filmpjes/geluidsopnames gratis versturen. :Y Verder vind ik Shazam wel handig, als je een goed nummer op de radio in de auto hoort laat je hem even een paar seconden opnemen en je weet gelijk de titel, artiest(en) en album. In sommige gevallen zoekt hij zelfs biografie, discografie en youtube filmpjes op :7

Met Whatsapp kan je ook foto's, (volgens mij ook filmpjes) en geluidsopnames gratis versturen via Wi-Fi :dans:

En inderdaad, dat Shazam is echt onwijs handig. :D Ik speel zelf piano (vooral bij gehoor) maar ik hoorde eens een keertje een klassiek liedje op de radio, en als ik een liedje wil spelen dan moet ik hem een stuk of 2 á 3 keer horen, dus ik ging gelijk met Shazam dat liedje opzoeken, en voila gelijk gevonden, en 10 minuten later kon ik hem.. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Bij mij Unlock Me, Chinatown Wars (game), eBuddy en dat spelletje dat je een propje in de prullebak moet gooien.

Dat laatste heet paper flick. :)

Ik vind Angry Birds zeer verslavend. Also, TZG had al een soortgelijk topic.

Klik

Ik zocht hem zelf ook al weer terug, knap dat je je dat nog kan herinneren, dat die bestond :D Maarja, ik vind deze wel de leukste;

Doodle Jump, spel

Labyrinth 2, spel

Nu.nl, nieuws

NOS teletekst, nieuws

Chalkbord Stunts, spel

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar dagen geleden de app "TouchReTouch" gekocht. Ik vind dit echt een geweldige applicatie. Het is voor het bewerken van foto's. Als er lelijke dingen op de foto staan (onbekende mensen, lelijke gebouwen, enz), kun je die selecteren en dan vult de app het zelf op met wat er hoort, het is echt geweldig! Het lijkt tovenarij, je denkt dat het niet kan, maar het gebeurt voor je ogen. Hij vult sommige dingen niet mooi op, maar je kunt ook niet alles verwachten, hier een foto die ik heb bewerkt.

Oud:

img6353b.jpg

Nieuw:

img0235ak.jpg

Je ziet dat de weg een beetje vaag is gedaan, en de weerspiegeling van de ruit is nog steeds aanwezig, maar bijvoorbeeld die grote school is heel mooi weggewerkt!

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...