Jump to content

Favoriete iPod/iPhone apps


Remcconen

Recommended Posts

Omdat ik gisteren mijn iPhone wilde jailbreaken, gingen al mijn apps + muziek, video's, foto's en meer van dat, verloren... Het enigste wat ik maar opnieuw heb geplaatst is iBooks en 100% NL radio van tunin.fm. :7 Ik ben van plan de muziek weer terug te zetten, aangezien ik dat vanaf mijn opa's PC deed, dus de liedjes staan nog op mijn laptop.

En als firmware meetelt als app, dan heb ik in ieder geval firmware 4.0. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Leuk!

Lego Photo: Hierbij kun je foto's omzetten in een foto wat compleet opgebouwd is uit legosteentjes.

Rabobankieren: Spreekt voor zich!

Kranten: Héél veel kranten kun je zo lezen, van het AD en de Volkskrant tot New York Times.

Lock 'n' Roll: Heel verslavend dobbelspelletje.

Record Video: voor de toestellen zonder filmfunctie: Degelijke camera voor nop.

Teamviewer: Als ik te lui ben om naar mijn laptop te lopen kan ik hem vanaf mijn iPhone besturen.

iBooks: Kun je boeken inzetten, ook in PDF formaat. Als je dus een e-book online koopt of gratis download, kun je ze op via iTunes op je toestel zetten.

Uno: Het spelletje

De strips van Shaun the Sheep. Erg leuk, vooral voor de kleine!

Wake up the box: Een spelletje wat ik vaak online doe, je moet met allerlei constructies een 'box' wakker maken.

Twitter: Duidelijk, toch?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...