Jump to content

probleem episodes from liberty city


wietsesguitars

Recommended Posts

vorige week dit spel gekocht na ernstig verslaafd te zijn geworden aan GTA IV, dat wel prima loopt, heb ik hier toch enige problemen.

bij de missie museum piece in TLATD, gaat het pas mis als ik de missie volbracht heb en het geld overhandigd heb aan jim, na een kort filmpje blijft hij op het laad scherm hangen om weer naar het spel terug te keren.

dit doet hij keer op keer, de missie ondertussen al 5 keer gespeeld, pluspunt je wordt er goed in :D, elke keer weer blijft de boel daar hangen.

de pest is dat ik ook niet kan zeggen dan doe ik die missie later en eerst wat anders, helaas kan dat bij die missie niet je wordt gebeld en je hebt geen andere keuze.

in TBOGT hetzelfde na het introfilmpje van mama's boy, dan blijft hij ook hangen in het laad scherm, andere missies heb ik geen probleem mee.

is wel vervelend zo kan ik niet verder, heeft iemand een oplossing?

heb de grafische instellingen al op het laagst gezet, helpt ook niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had dit probleem ook met sommige missies en ik kon het verhelpen door alle settings op low te zetten maar aangezien ze bij jou niet lager kunnen weet ik niet wat je eraan kunt doen. Al eens geprobeerd de pc te herstarten? Dit heeft bij mij ook 1x geholpen bij een missie in TLAD. Als je er echt niet uitkomt kun je Rockstar mailen want heel veel mensen hebben last van dit probleem

Link to comment
Delen op andere websites

ah, het is dus een bekend probleem, opstarten van de computer moet ik sowieso als het gebeurt anders blijft hij eeuwig in dat load scherm hangen, krijg de pc niet weer normaal aan de praat als ik de boel niet weer reboot.

schiet me opeens te binnen dat hij het bij GTA IV ook doet bij 1 sidemissie, dat je drugs ophaalt voor een junk, dan gebeurt hetzelfde.

maar omdat dat niet belangrijk is voor het verhaal lijn en verder alles wel goed draait heb ik daar niet bij stilgestaan, wat me bij GTA IV wel geregeld gebeurde is dat de pc crasht als ik het spel beeindigd, in het blauwe scherm kan ik dan soms nog net in een flits lezen dat het een driver is die problemen oplevert, welke geen idee gaat te snel.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...