Nihilos Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Het gaat om jump 43, de enerlaatste die ik moet doen ik heb veel hoeken geprobeerd en motor en auto maar de jump is nooit ver genoeg als ie al lukt want normaal mis ik de schans Hoe haal ik het maximale uit deze jump, iemand een strategy tip? ik pak die schans naast de tunnel met die betonnen plaat. Vreemd krijg ik ook geen melding dat de jump mislukt is. Zit ik wel goed? help! Bewerkt: 3 mei 2010 door Nihilos Reageren
Nihilos Geplaatst: 3 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 opgelost ik kwam van de verkeerde zijde. Waarom moeilijk als het ook heel moeilijk kan ... Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) Da's fijn. Maar gebruik in het vervolg de 'Bewerk' knop. Alleen maar even een verwijzing. (voor de moderators/administrators: vat dit niet op als 'moderator-achtig gedrag'.) EDIT: laat maar... Bewerkt: 3 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.