AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 (bewerkt) beste leden sins eergister laad mijn gewone IV opeens sloom normaal ging hij snel maar hij laad nu tot de laad muziek afgelopen is en dan staat er loading en mijn laaste missie en dan duurt het nog even maar ik had dit normaal niet ik heb me gta al verwijdert en op nieuwe geinstalleert en dat hielp niet mijn EFLC laad nog wel snel waar kan het aan liggen? aan de patch ligt het niet want ik heb de patch al lang en het is sins eergister dat het zo is Bewerkt: 4 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
wesley123 Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 kan aan de fragmentatie liggen van je schijf, daardoor zijn bestanden minder snel toegankelijk wat performance kost en ook laadtijden laat toenemen. Te adviseren is je pc ongeveer elke maand te defragmenteren, en ook een 3rd party defragment tool is aan te raden aangezien de defragmenter van windows zelf niet super werkt(het doet wat het moet doen, maar niet meer een 3rd party doet deze dingen gewoon wat beter) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 3 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 mei 2010 oke bedankt ik ga 3rd party defragment tool even downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.