LSDesign Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Hoi, Ik heb een oplossing gevonden voor de PC'ers om de missie's Momma's Boy, No.3 en High Dive te halen zonder dat het laadscherm bevriest. Ik vond deze oplossing op een ander forum nadat ik wat op Google had ingetypt. Wat je moet doen is alle settings op off, low of 1 zetten. Zo hoort het er uit te zien: Ok, het spel ziet er dan voor geen meter uit maar dan kan je het tenminste wel uitspelen. PS. Ik weet niet of deze oplossing ook voor TLaD werkt. Hope It Helped You Bewerkt: 4 mei 2010 door LSDesign Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Dit was eigenlijk al bekend. Bij TLAD had ik geen een missie die vastloopte. http://www.gtaforum.nl/topic/111762-tbogt-loopt-vast/ Bewerkt: 4 mei 2010 door jvj Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AeroCool (gast) Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) was al lange tijd bekend maar toch bedankt ook al wisten we het al en het is alleen bij TBOGT dat hij vast loopt bij IV en TLAD niet Bewerkt: 4 mei 2010 door dennis313 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flitskikker Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 Dan zou ik het spel zonder problemen moeten uitspelen, aangezien ik op die instellingen speel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.