DaddyPimp Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Op het GTA forum een tijdje geleden werd er verteld dat er nieuwe OG's in GTASA op de PC zouden inzitten, (die ene in z'n blote buik, en die dikke met een muts op) Maar is dit nou egt waar of niet? Alvast bedankt, grtz. Daddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 nee ik heb het al uitgespeeld en heb het nog niet gehad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ekkiej Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Neee daar Ss niks van waar hoor <_< Van wii heb juh dat eigelijk gehoord :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 21 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2005 Heb maar één OG tegengekomen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BlackD Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 ik 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
love the gang Geplaatst: 30 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 30 juni 2005 hoezo 2? ééntje is meer dan genoeg hoor wie heeft je dat wijsgemaakt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrgangsta Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik heb hem ook uitgespeeld en ook maar 1 gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 ik heb hem ook uitgespeeld en ook maar 1 gezien. Ik ook,er is er maar 1. Ik heb het namelijk ook al uitgespeeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 domme vraag mayby, nmaar wat betekend og? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Outlaw Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 domme vraag mayby, nmaar wat betekend og? :blink: Goh?! heb je Sa niet ofzo? Og betekent Orange Grove, ze bedoelen dat in de pc versie een aantal andere mannetjes zit, weet je uberhaupt wel wat je vraagt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 sjezes, rustig maa hoor :huh: ja ik heb sa, en ja ik weet wat ik vraag, man ik ben tog geen helderziende ofzo :S kheb em ook maar een weekje of 2 dan ben je tog geen know-it-all-SA? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Meneer Euro Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 (bewerkt) Haha! :lol: K wist ook niet wat het betekende hoor! (Nu dus wel) Er zijn in ieder geval geen andere OG missie's! Bewerkt: 1 juli 2005 door Meneer Euro Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 1 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2005 Als iedereen gaat zeggen dat ze er maar 1 hebben gezien wordt het maar een puinhoop. Er zijn dus GEEN nieuwe OG's. Misschien met een mod kunnen ze er nog wat bijdoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.