GTAkris Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Ik moet gaan daten met French Tom in GTA: IV. Maar als ik daar om 8:00 sta bij dat restaurant komt er niks te staan of wat er ook moet komen.. En als ik naar binnen ga zie ik hem ook niet ofz.. Wat moet ik doen? Alvast bedankt. GTAkris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GwnHugo Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Misschien de verkeerde dag? Of je bent nog niet ver genoeg in de missie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 Lees anders deze pagina van WikiGTA door: Out of the Closet. (zo heet de missie) Misschien heb je namelijk nog iets gemist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAkris Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 (bewerkt) Er staat nergens welke dag ik er moet zijn.. En ik heb die e-mail al gehad van hem dus ik denk dat ik wel ver genoeg ben. Edit: Zal het even doen. Bewerkt: 4 mei 2010 door GTAkris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 mei 2010 In je telefoon bij organizer staat wanneer je er moet zijn. Wist je dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAkris Geplaatst: 5 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 't Is me al gelukt, erg dom van me, ik had niet gereageerd op die mail. In iedergeval erg bedankt. ~GTAkris Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 mei 2010 (bewerkt) 't Is me al gelukt, erg dom van me, ik had niet gereageerd op die mail. In iedergeval erg bedankt. ~GTAkris Zo zie je maar: lees eventuele tekst altijd goed door. Nog een tip: als je vast komt te zitten in een bepaalde (zij)missie, ga dan gewoon naar WikiGTA. Bewerkt: 5 mei 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAkris Geplaatst: 6 mei 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2010 Thanks, zal het doen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xKoetye Geplaatst: 9 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2010 hij stuurt je een email.. daarin staat waar je zijn moet. als je er heen moet staat dat met een hartje aangegeven net zoals als je date met kate zo'n hartje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TommyGunz Geplaatst: 17 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 17 mei 2010 En je hoeft die mailtjes niet eens te lezen. Reageer er gewoon altijd positief op, en er kan weinig fout gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.