Royboow Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Hey, ik heb een probleem.Ik wil mijn NAT van 3 naar 2 veranderen. maar mijn PS3 word niet herkend. niet draadloos en niet aan een Kabel. Ik heb internet van KPN met een experiabox Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 KPN is op het gebied van gamingondersteuning klote... Bij de nieuwere routers lukt het bijna niet meer om de poorten open te zetten, maar volgens heb jij 1 van de oudere routers, daar lukt het als het goed is wel: Jacky-2007 heeft een tutorial gemaakt hoe je van NAT Type 3 naar 2 gaat Zie hier Reageren
Royboow Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 KPN is op het gebied van gamingondersteuning klote... Bij de nieuwere routers lukt het bijna niet meer om de poorten open te zetten, maar volgens heb jij 1 van de oudere routers, daar lukt het als het goed is wel: Jacky-2007 heeft een tutorial gemaakt hoe je van NAT Type 3 naar 2 gaat Zie hier Ik heb de tut al een paar keer gevolgd, maar mijn ps3 is niet vindbaar tussen de aangesloten apparaten Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 KPN is op het gebied van gamingondersteuning klote... Bij de nieuwere routers lukt het bijna niet meer om de poorten open te zetten, maar volgens heb jij 1 van de oudere routers, daar lukt het als het goed is wel: Jacky-2007 heeft een tutorial gemaakt hoe je van NAT Type 3 naar 2 gaat Zie hier Ik heb de tut al een paar keer gevolgd, maar mijn ps3 is niet vindbaar tussen de aangesloten apparaten Weet je zeker dat je de router een naam hebt gegeven en hebt toegevoegd bij aangesloten apparaten? Want bij mij stond mijn PS3 ook niet in het rijtje van apparaten, terwijl Xbox er wel bij stond Reageren
KillerZero86 Geplaatst: 4 mei 2010 Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Als hij internet heeft staat hij ertussen. Alleen is hij lastig te vinden, je kan het IP van je PS3 vinden onder instellingen -> netwerkinstellingen -> instellingen en verbindingsstatus, op je ps3. Dan dat IP opzoeken in de lijst met online ip's in je expiria box en dat is dan je PS3. Reageren
Royboow Geplaatst: 4 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 mei 2010 Als hij internet heeft staat hij ertussen. Alleen is hij lastig te vinden, je kan het IP van je PS3 vinden onder instellingen -> netwerkinstellingen -> instellingen en verbindingsstatus, op je ps3. Dan dat IP opzoeken in de lijst met online ip's in je expiria box en dat is dan je PS3. Ik heb 3 ips erin staan. en ze matchen alle 3 niet met die van mijn ps3. en hoe kan je je router een naam geven? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.